♥聖誕禮物開箱♥ BIOTHERM 限量版溫泉激活再生套裝

每年聖誕節我都期待送同收禮物!
因為拆禮物的過程太令人興奮
拆開禮物知道是什麼東西的時候更令人開心^^

雖然未到boxing day,但我一早已經拆左一份令我驚喜的禮物--
BIOTHERM WATER LOVERS聖誕限量版保濕護膚SET

今年9月,BIOTHERM WATER LOVERS
以行動關注地球的藍色水源
「WATER LOVERS」水源生態保育計劃,
透過全新的慈善平台,
協助保護地球的重要水源。
將會跟全球多個與水有關的環保組織緊密合作,
全力推動本地及國際性水源保護行動。

而BIOTHERM WATER LOVERS的首個水源保育慈善籌款項目將於今個聖誕節全面展開,
於聖誕限量版保濕護膚系列中每件出售的產品捐出€1
(約港幣$10),
予由國際知名的海洋學家、探險家、作家兼學者Dr. Sylvia A. Earle成立的Mission Blue™,
用以保護地球的其中一個重要水源 ─ 南極羅斯海。
可以滿足敗家、送禮物比人的同時,對地球表達一份愛意。


平時的聖誕包裝來來去去都是聖誕樹、禮物、聖誕老人等圖案
今次BIOTHERM首次與Ingela P. Arrhenius合作
設計出特別的聖誕限量版環保海洋Aquatic圖案包裝
一眾聖誕gift sets!

我收到的是聖誕限量版保濕護膚系列中的溫泉激活再生套裝

產品包括:

- 溫泉激活再生精華 50ml

- 溫泉水潤保濕凝膠 15ml

- 溫泉水潤爽膚微粒潔面啫喱 50ml

- 溫泉水潤爽膚潔膚水 30ml

HK$550 (原價 HK$758)

 當中我最喜歡溫泉激活再生精華
那個微藍的水感精華香味好fresh
 好水、好好推, 用一次已經超水潤

我覺得送比貪靚的朋友好適合! 集中滋潤及保濕肌膚,
有助去完一連串parties都可以瞬速回復水嫩滋潤幼滑肌
日日都可以保持光采動人!  朋友收到就feel到你的細心呢~
 仲有仲有, Biotherm更送我一個特製的souvenir:
手機充電+暖手器

 對經常手腳冰凍的我 + 手機經常無電, O岩晒呀!!!!!
不過佢只係送比傳媒朋友
係非賣品!
ABBY好榮幸可以收到~

大家快快把握最後幾日時間買返幾套BIOTHERM 限量版聖誕禮物送比朋友
LOVE XMAS
LOVE WATER
LOVE BIOTHERM

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章