[裝扮篇] 為聖誕做足準備: 專業化妝 + set 頭造型~

Merry Christmas!!!!
呢張係我在太陽廣場下的行人隧道找到的靚靚景點
聖誕節真的來了~~~~
上回提到:

叫大家估下我會揀邊件戰衣
好多SIS估中:
紅色的這件!!!!!

今日我會同大家分享我上星期去尖沙咀
收集唔同聖誕佈置
今次又請了我的blogger好友兼專業化妝師Pansy幫手
設計一個浪漫的party look~

先來看唔想見的素顏LOOK:
我對眼其實好難化得好睇, 因為又細又腫
好想喊...

今次仲會set埋頭架!
(我O地好認真每一次的'玩妝'~)
妝已經完成了! Pansy用心整緊靚頭!!!
我頭髮雖然長,但係量唔多, 今次會梳一個
"睇落多頭髮"的造型
Pansy的專業'架生'
用的化妝品都係好貨色!
今次用了Giorgio Armani的粉底及眼影
一整日都唔脫妝, 好正!!!
(搞到我好想敗家...)
完成了!!!
真係同素顏好大對比哦~
眼睛大了~面V了~
條眉畫得好靚!!!
大愛♥♥♥
如果是新娘/party 妝就可以加埋呢D花花做裝飾
Pansy, 
謝謝妳比O左呢個靚靚妝比我呀!
下次再玩過~~~~
仲有仲有
今次我仲試下想試好耐的
'台灣blogger網狀雙眼皮貼'
原來唔係人人可以貼到+貼得靚
都係Pansy水勢好+當日隻眼好生性
我先做到呢個'假大眼'妝咋!!!! (開心~)
閉眼: 都唔覺有'雙眼皮貼'
開眼: 一D都睇唔到有痕跡!!!
超神奇~
我要買黎自己試玩先得!
另外, 如果大家想搵Pansy幫手
打造新娘/姊妹/謝師宴/PARTY妝
可以email比佢: pansyleungcy@yahoo.com.hk
收費唔貴又物超所值架!!!

下回預告:
化好妝當然要去影靚相啦!
海量攝影集is coming soon~

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章