[攝影篇] 為聖誕做足準備: ♥尖沙咀聖誕景點♥攝技小分享♥

上兩回提到

終於來到最終回:
尖沙咀聖誕景點
第一站:
iSquare入口的金莎聖誕樹
超震撼地----大棵!
雖然無咩裝飾,但係呢個金色+我件紅裙都好突出了!
攝技: 
close-up把金樹做BACKGROUND也是不錯的拍攝手法!
晚上仲會有金閃閃的小燈泡圍住金樹葉,
好有聖誕FEEL架!
手上的Viviene Westwood包包同Thomas Sabo手錶
就是上次SOGO時放血敗的
回文:  



第二站: 1881
呢度開了以後變成我每次到尖咀必去的影相點
 
 上回講到:

仲未講我揀呢件火紅背心裙的原因:
係腰同背後都有--大片好風光!!!
佢O既蕾絲唔會太薄
唔會露得太多肉
重點-- 背部有暗瘡都見唔到
小性感便能捕捉所有人的目光!
攝技: 另一個推薦的攝影background:
聖誕樹!
好colorful~好有氣氛呢~
第三站:海港城海岸長廊
呢個係每件必去的景點
今年是特別的紅白設計
有樸黑的FEEL~
跟我的紅裙超配的~
唔好放過旁邊的磚牆
也是不錯的背景~
攝技:
用自己的身體遮住大部分的鐵碼就可以有更美的照片!

行上facess的梯邊更有小燈泡的磚牆
超美的~

第四站:LCX 門前
白色聖誕!
所以我用了'柔焦'MODE拍攝!
攝技:用現場有的禮物做道具
變身聖誕美人~~~HOHO

攝技:高抄令V面更V
包包面都瘦D架!!!
第五站:海港城商場
有好多設計特別的聖誕樹~
穿上皮褸扮型女先~
CHOK 1
CHOK 2
 
哈哈~我自己都想笑
我都係走唔到型格路線...(傷心)

第六站:THE ONE X 豆腐先生 
(係咪呢個名呢?!)
有豆腐梳化坐!!!
行到累了都可以扮影相抖一抖

呢度到處打晒燈
真係求其影都影到好照片~
握手先~
攝技: 如果SIS有長腿,
呢張bar台O岩晒妳坐黎影相
可以大騷長腿
(我無, 所以影半身擺了!)
最終站:美麗華商場地庫
以聖誕花園做主題
好有歐洲FEEL~

 
呢個位影到honey發脾氣
因為好難影到呢個拱門及地面的花紋
仲要避開人潮先影到~
攝技:背景層次要拍到晒, 企位O岩
攤開雙手以人入景
小補妝tip:
晚上拍攝會比較食色
可以補上較紅/顯色的唇膏
令自己看來更精神呀!

使用品: 
fresh的Sugar Kisses黃糖之吻護唇禮盒內的BERRY色

回文:
帶著fresh 2012聖誕禮物去韓國♥ 華麗妝物 + 紅紅楓葉♥
大家喜歡本文嗎?
喜歡的請多留言哦~
有任何扮靚、拍攝的問題都歡迎查詢!!!


LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章