[衣著篇] 為聖誕做足準備: 你估我揀邊件戰衣?

雖然說每天我都唔會令自己唔靚
但係每年有幾個日子我都會用心打扮一下自己
當中, 我最重視的是聖誕節!!!
因為到處都是靚靚的佈置
是影相留念的最佳時間
今年, 我又開始籌備了~
第一件事, 就是'揀戰衣'

因為未出花紅, 
我鎖定H&M HK$ 300以下的款式
大家估我揀左邊件?

1. 紫色+黑蕾絲超顯瘦裙:
  
呢個紫色唔會太女人, 加埋黑蕾絲好型!!!

有點小露背,
穿上後比實際瘦10磅 (HAHA)
特別係腰位好突出~

 2. 中袖淺紫蕾絲連身裙
 呢件比較日系
內'里'是絲質, 好滑、好好著!
 衣袖及裙擺的蕾絲好LADY
仲可以遮BYE-BYE肉!

3. 火紅背心裙
呢件著出黎,身材比例好好
個人好似高O左又瘦O左咁~
 重點是:
面色都會變紅潤+背後是全蕾絲透視的
性感又迷人!!!
大家估下我最後揀O左邊件???
 下回開估!!!

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章