搶先敗! Peach John 紅噹噹新年性感內衣~♥

 
 唔知各位SIS會唔會買紅底底(內衣)過新年呢?
ABBY好信著好底會行足一年好運哦~
有鑑於上年太遲買而買唔到超紅款,
今年決定聖誕敗定先!!!

以上就是我的收獲~
Peach John [PJ] 係我其中一個最喜愛的內品牌
款式多、價錢OK、服務都不錯
(佢地會教你著+比意見達到你想要的效果!)
首圖是PJ的聖誕shopping bag, 好有節日氣氛~

來看看我敗了什麼:
第一次出的是黑色款已經非常吸引我
HOLIDAY仲出埋紅色
MODEL同我一樣是蜜糖膚色
難怪我穿上後一見鍾情!!!
  
3/4CUP + 蕾絲設計
若隱若現就最性感!!!
 
實物照:
同官網照一模一樣
無色差+堅靚~!!!
 
擔心肩帶下滑的SIS
呢款就O岩晒你!
因為有個扣可以'X'形扣實肩帶~

另一件都是紅色...(我瘋了!!!)
回家看官網先發現也是同一個MODEL示範
(以後我可以買佢示範的款式???)
  

加上前面4隻小蝴蝶結+後面2隻
真是超級Kawaii~~~
 

實物照:
 初初呢個bra唔多起眼,
但試穿後異常好著+真的升了兩cups!!!
 

另外, 追求舒適感的SIS一定要試:
WORK BRA
回文:
都出O左新的鮮紅色!
  另一款:
HEART BRA
O岩晒年輕後生女
好show身材的哦~~~


 
 如果大家都喜歡看/買內衣
一定要睇:

PJ HK Website:


PJ HK Website:

本文的商品都是真金白銀買
喜歡我的分享請多留言哦~


LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章