率先試~ Borghese抗污染淨肌淨透啟動液&煥白嫩膚手套 (連媽媽都讚好!)

收到PR送來的兩件由Borghese提供的最新產品
我都係第一次用佢地的出品哦~
感覺新鮮又期待
跟姐姐講起,
佢原來一直都用緊呢個牌子的綠泥MASK
對深層清潔好有幫助,
搞到我心郁郁又好想買黎試下!

講返今次的產品
來自Borghese「活力亮采系列」全新成員
淨透啟動液 Brightening Puri-Tox Activator
售價HK$400 / 30ml
憑藉高端植物提取科技,4項專利成份:
-「活水」
-「3效控黑因子Whitonly®」
-「茄紅幹細胞防禦因子」 (Lycoskin Defence )
-「全效鎖水配方Moist24TM」

具多項科研驗證,一次過改善5大皮膚問題:
1. 阻截色斑 退走暗啞
2. 抗氧防禦高手 淨瑩透亮新科技
3. 美白抗炎 明澄去印

4. 全天候鎖水 潤澤無限
5. 排毒去黃 喚醒健康肌膚

包裝係女仔都中意的粉紅色
仲要全鏡面, 好靚呀!


而出口的設計也十分特別
用上了扭蓋+按鈕double-safe形式
按出淨透啟動液
唔會誤按而導致浪費啦!

想不到, 連淨透啟動液的色澤也是透明粉紅色
好特別!

我會用1-2汞點在面頰再打圈推開/按摩
可見質地非常水嫩

大約打圈按摩5-10秒
淨透啟動液已經完全推開
滲出淡淡的花香+洗完衫的清香味
SO RELAX!

吸收後, 即時FEEL到皮膚飲飽水、
光澤感提升、
不油不膩也不悶焗的質地令人愛不釋手!
每天早晚用上已經足夠作為補濕及美白精華之用~

第二款我同媽媽一起試用!
因為我想幫媽媽修飾她每日勤勞做家務的一雙手!!!
全新活力亮采–煥白嫩膚手套 Brightening Gloves
售價HK$500/一對
貝佳斯特效的煥白嫩膚手套提供雙重的美手護理。
特別針對乾紋粗糙、暗黃色澤的雙手而研發,
將醫療用的材質運用在美膚產品上,
功效非一般護手霜可媲美! 

手套內裡的註冊專利物料 -「聚合纖維內裡層」,
是外科手術後幫助傷口癒合的醫療用材,
具有防止水份流失及養分導入的作用,
直接釋放滋潤成份到肌膚底層,
並與肌膚緊密接觸以確保活性成份能被肌膚吸收,
令手部即時有如BB般嫩滑細緻。
加上, 專利成份O.D.A. White™
針對抑制黑色素細胞核所發出的基因訊息,
有效從根本阻止黑色素形成,深層淨白及均勻膚色
其他豐富天然的滋潤成份 – 
荷荷芭籽、橄欖、牛油果、葡萄籽及甜杏仁油
能深層潤澤補水,
提升肌膚細胞脂質層的自我屏障保護功能,
持久擁有觸得到、看得見的健康幼嫩膚質。

用法好簡單:
每星期一至兩次,先濕潤雙手以浴鹽/磨砂按摩,
再塗抹潤手精華/handcream後配戴20-30分鐘

看看媽媽使用前的手:
因為每天做好多的家務令媽媽都不敢伸手見人
皺紋、乾燥令雙手呈現老態
作為女兒, 看到也心痛

使用一次磨砂
+按摩handcream
+戴上手套30分鐘後:
即時見到袪皺效果!!!
深的手背紋變淺了、
雙手更幼滑及水嫩不少、
雙手感覺年輕10年!

試用手套的第二晚,
我同媽媽的對話:
媽媽: 今晚都想再戴手套呀!
我: 有用?
媽媽: 敷一次, 第二日都仲好滑, 
自己都忍唔住係咁摸自己對手!
我: 嘩~咁勁?! 今晚到我敷下先, 聽晚輪到你下...
(哈哈~~貪靚呢樣野, 果然有遺傳呀!)

提提大家, 
每雙手套可重覆使用三個月或至內裡層變薄
歡迎用家人一同享用哦~!

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章