每日投資$2.5換來零油肌! 敏感肌都O岩用哦~!

夏天話咁快又到左超熱的日子喇!
上星期更加是33、34度><
面油、暗瘡真係多到無朋友!
收到Curél新出的控油保濕面部護理系列
一盒只需$130, 便有齊3件必須的skincare:
深層控油保濕泡沫潔面乳foaming wash   90ml

深層控油保濕化妝水care lotion(toner) 30ml

深層控油保濕啫喱 moisture gel        30ml


盒外有LABEL標誌足夠20天用的!
除開1日計, 每日只需$ 2.5, 真係好抵用呀!

先來講講潔面~!
大家都知潔面係護膚的第一步亦係最重要的一步
我最著重潔淨及唔會帶走肌膚水份
呢支深層控油保濕泡沫潔面乳

 蘊含由蜂皇漿啟發而成的專利「肌底控油因子」
可以減少過剩油脂
連毛孔內的污垢都可以徹底潔淨!!!

泵裝設計, 更有透明外蓋防止不慎按出泡泡~!
咁平的產品都可以咁細心, 超讚^^

質地:
是超豐盈細密的泡泡

懶人如我最愛!
因為連加水打圈起泡都可以免除了~
YEAH
上面後輕輕按摩再沖水,
FEEL到好乾淨!
洗面後20分鐘仍不覺肌膚繃緊,
保濕度好OK~

再來是深層控油保濕化妝水
 同樣含專利成份「肌底控油因子」,
更添加「桉樹精華」, 能減少油脂分泌
保持肌膚柔滑水嫩,有效抗禦外來刺激

TONER我一向用得好'粗'
呢支小小的, 只夠我用10日左右
因為我會先倒5元份量再次清潔面部
再倒濕整片化妝棉敷在T-ZONE及面頰
進行補濕

質地:
超水而且無酒精味

用後肌膚得到即時滋潤,
FEEL到佢呼吸到呢~

最後, 塗上深層控油保濕啫喱
 
除了有「肌底控油因子」及「桉樹精華」外,
另加入「潤浸保濕Ceramide功能」成分,
有效鞏固肌膚屏障
終極地防止肌膚出油過剩的情況

質地是水水的啫喱(如溶了的啫喱般)

我會放入雪櫃冷藏
早晚使用時,肌膚即時保濕+收毛孔
感覺好正! 大家可以試下咁做哦~
 
特別係易出油的T-ZONE
用完foam cleansing、toner、gel後
零油光!
而且對於混合性偏油肌的我,
保濕度剛剛好~
用O左10日左右已經水油平衡不少
肌膚更出現光澤呢~!

 而Curél一向target比敏感肌用,
不含香料及人造色素, 仲係天然弱酸性,
呢一SET都唔例外,
無色無味, 感覺天然!
如果有暗瘡/多面油的SIS一定要試下呀!

知多D, 請到:
網站:
www.curel.com.hk


抽唔中你唔緊要!!!!
因為ABBY的FACEBOOK專頁正進行送禮活動,
唔好MISS左參加機會啦~!
 

留言

熱門文章