●●● 3天即時極速抗痘消炎.不留印痕

我已經遠離暗瘡好幾年! 可能因為已經過O左青春期

不過, 夏天、生理期前後及生病時都會爆發一堆, 不錯!
係一堆'暗瘡'、'暗粒'!

最近, 因為生病同生理期前夕, 下巴同鼻頭附近都狂生>.<



曾經我都會用手亂擠暗瘡

搞到毛孔粗大而且有好多痘印

慢慢去多了blogger的活動

知道用手擠只會令細菌更易入侵

愈擠愈難痊癒!



好在, 我發現了一件好物!

就是Origins全新升級版 Spot Remover™ 特效暗瘡療液


產品小介紹:

以水楊酸抑制細菌生長,同時擊退紅腫及消炎,
有效治療暗瘡同時預防暗瘡形成兼抑制初冒起的暗瘡,

配合咖啡因及紅海藻複合物,
能紓緩暗瘡患處的紅腫不適,

再加上黃芩根、蘋果及青瓜萃取,
有助防止黑色素積聚,及淡化暗瘡印。

配方特別加入俄勒岡草及丁香兩款精華油,
能為肌膚帶來舒爽暢快的感受。

 
功效:

1. 對抗 + 預防 = 治療暗瘡



2. 淡化黑色素 + 預防色素沉澱 = 消除暗瘡印痕



3. 紓緩及鎮靜肌膚 = 擊退紅腫

 
小小的一支有10ML, 價錢是$ 130

每次只要用一點就可以了!

所以好抵用呢~

 
質地是透明狀, 有強烈的酒精味,
上面後有一陣極爽的'殺菌感'
值得一讚是早上用了它再上粉都唔會起'擦膠碎'~!


先來看看我的火山下巴...
真係生得好嚴重
更有一顆極大又極痛的無膿瘡...
有生過嚴重暗瘡的朋友都知...
呢種瘡係最痛的! >.<
 於已清潔的暗瘡患處上
每天搽上1-3次
3日後, 火山收火了!
我今次忍手唔擠佢
連痘印都不留痕跡~~~~ ^^

 有呢支Origins全新升級版 Spot Remover™ 
特效暗瘡療液看門口
幾時都令痘痘under control~
無晒粒粒, 人都開心D
下回同大家分享我的澳門之旅!!!!

ABBY的FACEBOOK專頁正進行送禮活動,
今個星期五截止!!! 
唔好MISS左參加機會啦~!
 

留言

熱門文章