女生必看 私心推之六大身體護理寶物(3) 健康與美體的'食療'?

正所謂女人唔補好易老!
女人唔KEEP好易無(O左靚樣同好身材)!
所以, 打從出黎做野, 我就四出找尋各式各樣
食左會靚OR幫到自己又天然的健康SUPPLEMENT!

今年經朋友介紹, 試了GNC女性專用維他命
(WOMEN'S ULTRA MEGA)

大大罐,每天吃1粒, 有每瓶90粒
可以食足3個月呢~
都幾大粒哦~
 
售價:90粒裝, 原價$ 299
我等到萬寧出位價$ 108咋!
好抵~
 
佢除左可以補充一般維他命和礦物質之外
還添加類黃酮和覆盆莓等多種抗氧化成份
以及幫助女性養顏美容的蜂王乳、花粉、當歸等元素。
仲係全美最受高品味女性喜愛的女性專用營養補充產品。
所以, 我都好放心食用!
不過, 試左一星期左右,
要食耐D先知效果!

另一方面, 我飲左一個月呢隻:
修妍百科 藥膳茶療 -- 排水去腫
因為最近天氣好濕熱+工作好累無時間運動,
媽咪又唔可以日日都煲袪濕茶我飲
貪方便又想去下水腫就選到他了!
飲之前上網search過佢O既資料
原來有段短片介紹呢~
 

一般的減肥茶/ 藥都係西藥成份
真係佢識我,我都唔識佢!
好怕食左有咩副作用!
而修妍百科由香港中文大學研創
MADE IN HK之餘,
佢O既中藥成份主要是三大排水食材:
車前子、薏苡仁及芹菜籽
令我放心食用!

咩人O岩飲?
能針對身體浮腫、血氣及淋巴不暢的體質,
深度調理身體
促進血氣、疏通淋巴、去除濕毒,
幫助身體排出多餘水份,回復輕盈體態。
特別是成日飲凍野/血氣唔好的女性,
好易會出現水腫,
飲佢就O岩晒了!
一盒十包, HK$168
對比一般減肥/保健食物,
呢個價錢都唔算貴!
依家都好興用藥粉到飲既時侯先開熱水飲,
功效都係一樣的!
我會開溫水飲
沖開唔會起粒粒
 
飲落好似飲緊藥材湯咁,
有點喊喊甜甜O既感覺!
好易入口~
飲用前:
因為唔夠瞓又好累
個面好浮腫
本來唔係包包面的我都眼腫鼻腫
個人好似發水麵包咁...漲卜卜>.<
飲O左一個月後:
化淡妝已經好SHARP醒!
眼腫情況減少,畫上眼線就見得人,
包包面變返尖,
個人睇落精神左!
而且去小便的情況多O左,
肚腩同小腿都無咁腫~
 
如果各位SIS有水腫困擾,
不妨試下哦~

 公佈ViVi Model大眼仔得主:
Stephenie Lai
 

愛上F.T ISLAND的佐子
請在2012年7月20日前,
到我的專頁留言給我
留下地址
我會儘快寄比你的~!!!

抽唔中你唔緊要!!!!
因為ABBY的FACEBOOK專頁正進行送禮活動,
唔好MISS左參加機會啦~!
 

留言

熱門文章