幾十蚊的☀曬後急救及補濕良品。屋企一定要有一盒! (附FB一周年抽獎結果!!!!)



早前去完澳門, 在無遮無擋下曬太陽、影靚相
估唔到回港後皮膚變得紅腫、缺水有少少甩皮狀又痕
即刻巢下屋企有咩可以幫到我先得!
發現屋企有盒俄羅納英藥用雪花膏
試下用睇下幫唔幫到我先得~

 一般適用於:
粉刺.疹子.輕度火傷.皮膚破裂(爆拆)
凍瘡.輕度刀傷.乾性香港腳.癬
仲可以:
1. 輕度矖傷:把娥羅納英H軟膏直接塗上患處,
能舒緩因矖傷引起的痛楚及改善脫皮的狀況

2. 去黑頭:使用黑頭鼻貼前,把娥羅納英H軟膏敷在鼻上,
大約5分鐘後把軟膏抹掉,能有效軟化角質,
令黑頭污垢更易被清除,
拔出的黑頭數量較沒有使用娥羅納英的為多
 幾十蚊(好似$ 50)就有一大罌!!!
 正常用法:
一日二、三次塗擦患部,直至白色藥膏看不見。
按各種症狀,用紗布、綿花等,
或用清潔的手指把軟膏塗抹於患處上。
 個人特創用法:
睡前把適量娥羅納英藥用雪花膏加少量開水稀釋敷面
 當成一個SLEEPING MARK ,可避免肌膚在冷氣下流失水份
 仲有效舒緩我曬傷後疼痛既感覺
即時已經FEEL得到、睇得見皮膚好有光澤
 出左熱痱
 我都會厚敷, 2-3晚就KO, 連'痕'都無埋架!
 黑頭、粉刺我又敷
 第二日會無咁紅腫架!

 第二天起身會FEEL都皮膚依然水嫩保濕,充滿彈性~

用左一星期,皮膚已經回覆之前既狀態
變得水潤包滿, 紅腫bye bye~
俄羅納英藥用雪花膏用途真係有好多
用後覺得功效顯著
不但大人FOR曬傷、保濕、去粉刺O岩用
小孩濕疹、脫皮、敏感都O岩用~
而且氣味是BB的花香味令人好RELAX
唔會有一般藥膏既難聞氣味!! 
值得推介同買返支睇門口~

同場加映:

【一周年回饋粉絲大送禮】得獎名單:
Cyber Colour Bubble Mask
-Anson Tam

Tony Moly Magic White Massage Pack
-SiuYi Key

好HIT的蛇毒面霜
-Meiko Leung

Mud Rang Clay洗面膏
-Kiki Yeung

Revlon唇膏
-Chi Natsu

Tony Moly香水膏
-Ceci Yip

Tony Moly Eyeliner
- 06 Green: Chris Fong
- 09 Blue: Sally Ngai

Super Dolly 睫毛膏
***無人參加此獎品的抽獎, 將再次送出!

Dior Nail Color
-Cynthia Lam

由於禮物比較多及重, 今次會安排2次的面交儀式
等我可以同一眾FANS見見面:
時段1) 港鐵銅鑼灣站(位置: 往中環方向月台車頭), 
2012年8月7日下午7:00-7:30
時段2) 港鐵葵芳站(位置: 往荃灣方向月台車頭), 
2012年8月10日下午7:00-7:30

儘量安排了港島及新界/九龍作交收, 希望大家揀到時間啦~
請在我的facebook fan page留言回覆你所揀的時段, 
在2012年8月6日凌晨12點收唔到你的回覆則作棄權領獎, 
並抽出其他fans!

快快CLICK入留言啦~
未LIKE的朋友
歡迎加入我的扮靚樂園交流心得哦!

LIKE ME on Facebook:




留言

熱門文章