我用撒隆巴斯敷上臉呀!!! 竟然可以美肌♥

想起Hisamitsu大家會諗起咩?
撒隆巴斯肌肉酸痛貼LAW!!!
WAKAKA
ABBY都係咁諗呀!

不過, 其實佢旗下都有好多唔同的產品
比如今日介紹的Hisamitsu LIFECELLA面膜
一向我都有買森田、我的美麗日記、
TONY MOLY、SOFINA同其他日牌的MASKS
Hisamitsu我都買過2、3次

今次入手了
美白維他命C面膜
HKD59/ 5塊, SA SA都有得買呀!
原產地: 日本

產品簡介:

含不少於17毫升的精華液
含美白因子,
穩定美白維他命C (Ascorbyl Glucoside)以及從奇異果萃取的Actinidia Chienesis保濕精華,
同時滋潤及美白肌膚。
弱酸性精華,不會帶給肌膚任何刺激和負擔,
讓肌膚得到全面的呵護。
產品性質溫和,不會引起過敏反應。
維他命C能抑制產生黑色素酵素,
防止黑色素形成及皮暗啞,但

卻容易受酸鹼值及溫度的影響而皮分解,

但此面膜所含的穩定維他命C卻能長時間保存在包裝袋內,

為角質層直接補給維他命C,達致美白效果。
質地是軟軟的棉質感,
精華是偏水狀、無色無味的
而且上面後十分貼面


 呢個MASK是急救曬黑皮膚的良品!!!
無執過相下, 可見敷前的面部皮膚比較黑及暗啞
敷後, 即時去黃及亮白了!
而且毛孔及乾紋亦減淡不少~

另一款是EYE MASK!
美容液保濕眼膜
好似係$ 30-40咁上下, 一盒有5塊
 
產品簡介:
蘊含獨特成份Ceramide(神經醯胺)
及Trehalose(海藻糖)的精華液眼膜,

能有效鎖緊眼部四週肌膚的水份,

防止肌膚乾燥保持滋潤,是每天眼部護理的理想產品。

Ceramide(神經醯胺)有效阻隔並保護肌膚不受環境刺激;

Trehalose(海藻糖)能鎖住肌膚中的水份防止肌膚乾燥。
好喜歡呢個腰果型的設計
可以敷到眼肚同魚尾紋位置
質地同樣是軟軟又超多精華的!
因為平+我最近好遲先有得瞓
所以連續敷了它五天
發現最難搞的乾紋都可以減淡到~厲害!
不過黑紅的眼圈就未見到有改善
下次我會加埋美白精華再敷,睇下WORK唔WORK先^^
 
另外, 好友更比左幾塊同牌子的
彈力MASK同Q10 EYE MASK我試下
 
同樣的鍚紙包裝
易撕易用!
  
上面一樣好貼, 而呢款MASK敷後比較潤
O岩晒乾性肌/ 開冷氣時敷
保濕保濕~~~
唔中意蓋埋眼的SIS
可以好似我咁摺個眼位落黎!
咁就可以睇電視/上網啦~wakaka
用心寫, 真心評
期望大家喜歡我的文哦~!

LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章