[為食文] 本地Live Brand X Fine Dinner: THE LIVE HOUSE

香港人生活緊張, 每周工作五天
餘下的兩天真要好好享受! 
我跟HONEY都十分喜歡music及飲返兩杯!
今次, HONEY又找到新浦點
話有live brand + drinks
O岩晒我口味咁話~
 THE LIVE HOUSE
位於旺角彌敦道731號地庫
地點非常易搵, 出了旺角 MTR
大約行3分鐘就到了
它在大街有一入口,
進入地底的餐廳,
經過一條樓梯 

 樓梯附近有很多黑膠唱片作點綴
未入去已經FEEL到音樂味!

登登~
我最愛的LIVE BRAND!
每晚10點後均有人駐場演唱
喜歡LIVE BRAND的朋友一定要來試試~
 餐廳是一個大廳的開放式佈置
雖然桌與桌是並排
但相隔一段距離
不至於聽到隔離食客在講什麼!

 我們在7點入坐,
侍應主動推薦7:30PM前落ORDER
有HAPPY HOUR
cocktail買一送一,
紅/白/啤酒第二杯半價!
而我地仲唔執輸,
7折ORDER埋甜品~
真係慳得一蚊得一蚊呀!!!!

 cocktail雖然買一送一 ($ 68/ 2杯)
但我點的(左)大大杯 [名字忘了...是紅酒+果汁]
HONEY點的BAILEY咖啡酒+VOKA
先甜後甘, 酒味濃,
一點也不馬虎/偷工減料
爆LIKE~~~

HONEY唔夠喉
再加了大大杯啤酒 ($ 68/一杯)
呢個係新啤
個味幾清, 唔澀口!

點了兩個main courses
黑松露什菌意粉 ($ 168)
好大碟而且松露味濃
不過意粉似係平價現成貨+煮得太淋!

海鮮意大利飯 ($ 188)
呢個就似係正宗的意大利飯了!
半生熟, 有咬口,
個人十分喜歡
所謂'海鮮'其實只有幾隻蝦,
不過, 芝士味濃,
我咁重口味就覺得超好食!!!

main course可以加$ 28
跟呢個芝士煙肉焗薯
熱騰騰+原隻焗=好滋味
如果多一點煙肉就更完美了...

全晚的最愛:
鐵板Brownie+雲呢拿雪糕
無辦法...甜品是女生的好友
+它拎黎時真係好似鐵板餐咁,
有煙出架, 有樣有內涵
叫我如何不愛它!!!

下次再介紹其他好去處比大家啦~!

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章