便宜又有效的暗瘡產品: OXY 全新高效暗瘡護理潔面乳.蓋療特強配方暗瘡露

由於我是混合性肌,
由細到大, "暗瘡"都成為我的朋友,
加上自己手痕, 經常忍唔住用手抓它,
所以, 我一直都有買用不同的暗瘡護理產品,
以便不時之需!
而OXY快治, 則是我其中一個常用的牌子,
貪佢夠平又快見效,
近幾年, 它更找來林欣彤做代言人
真係'青春'(痘?)的代表!



今次收到品牌送上兩件新品:
OXY 快治高效暗瘡護理潔面乳 ($78/100g)

蘊含ac.netTM暗瘡護理成份的高效暗瘡護理潔面乳,
有效達到更全面的抑菌效果,
糅合保濕成份鼠尾草葉及海藻萃取,
有助平衡面部油脂,不會令肌膚感覺繃緊,
加倍潔淨肌膚並預防暗瘡。

擠出洗面膏再加水打圈
便有如此豐盈的泡泡

它含有天然薄荷精華
洗面後, 臉部會有冰爽清涼的感覺,
而且, 袪臉油的功效不俗,
肌膚即時呈現通透潔淨感~ LIKE!

如果生了暗瘡又想化妝遮住,
我會用OXY 快治蓋療特強配方暗瘡露 ($88/25g)
蓋療特強配方暗瘡露,
蘊含美國FDA認可
最安全的治療暗瘡成份
10%的Benzoyl Peroxide
特強配方專治情況較為嚴重的暗瘡,
能迅速擊退暗瘡煩惱,
而且使用產品後仍可使用化妝品,
展現無瑕肌膚。

擠出一粒米的份量便足夠遮蓋我臉上的暗瘡

天氣轉, 真係皮膚都差晒~
來看看最近勁爆瘡的慘況
好想哭呀...

Oxy Cover的質地是比較稀身的液狀
所以, 要先點上一定份量
再用遮瑕掃或手指印開

個人認為, 佢遮紅印最佳,
而有膿/凸起的大粒暗瘡就遮得MA MA地,
COVER好易被吸收,
不油不膩而且唔會起擦紙膠碎,
或令甩皮位更顯眼,
在遮住暗瘡的同時又達到修護的功效
用了一星期, 沒有搽其他袪暗瘡產品下,
暗瘡都少左、無咁紅腫及快了'謝'!
推薦比喜歡化妝又有暗瘡煩惱的SIS呀!


LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章