到Nest Beauty發掘有機護膚品: 天然.舒服.健康

試想想, 空氣污染、黑心食物、不良的生活習慣,
對我們的肌膚及身體造成多少負擔?
如果連放入肚子、搽上臉的產品都是化學品製成,
毒素便會積聚, 哪會美得健康?
因此, 我一早已經留意不少有機產品,
務求過了N年後, 我的身體及皮膚仍然良好!
其實我不是第一次來Nest Beauty,
今次, 又有新的發現!
除了有我早前試過、
法國有機化妝品Couleur Caramel外
回文請按

更有來自不同國家的有機品牌,
好似Fresh Line、Planet Eva

Fushi、Mukti、Huiles & Baumes Pangea Organics

A4 Cosmetics

除了化妝品及護膚品外,
仲有...香薰!
真係一站式找到一切你想要的有機產品!

今次先帶了幾件產品回家試試!
介紹一下澳洲獲獎有機品牌Planet Eve Organics的
有機玫瑰美肌噴霧Rose Hydration Mist

蘊含有機保加利亞玫瑰、亞馬遜巴西莓及蘆薈
能夠瞬間鎮靜、活化及保濕肌膚,令疲憊肌膚重拾活力。

瓶底有使用期限, 唔怕用到過期貨!

此噴霧無論曬後、運動後、辦公室內、機艙內
隨時隨地都可以使用

它是水質而帶有一點點的酸味,
但一點都唔難聞架!

我會放在手袋, 
一感到有面油就會用紙巾印去D油,
再噴它
好多SIS都會問:
噴完會唔會好乾?
抽走肌膚的水份?

其實是不會的!
因為此噴霧有補濕成份,
而且, 在噴後用手輕輕拍打,
令皮膚完全吸收,
便不會令水份流失,
反而可以即時令肌膚充滿水份呢~

另一個值得推薦的品牌是來自法國的Huiles & Baumes
它擁有法國兩大有機認證,
確實是100%純天然!
當中最吸引我的是其有機美白活膚精華
用上智利玫瑰果種子、抗氧黑加倫子精華油等
天然抗氧化成份,
加上歐洲最清澈的安納西湖水和
阿爾卑斯山3000米海拔以下、
岩層中的礦泉水作為原料

因為, 一般的美白精華都以化學品製成,
目標是快速見效,
可是, 有機的美白產品真的好少見呀!
它是白色的乳液狀

推開後, 是半透明狀的gel
好易推也好水

吸收後, 一點黏稠感都沒有!
由於我正在打laser treatment,
呢支美白精華就留待遲一點用吧!


另外一件是我的愛牌--Fresh Line的產品!
早前回文:

[我要做女神 I] Fresh Line: 集香薰、草本、天然蔬果、夢幻於一身的有機護膚品牌

[我要做女神 II] Fresh Line: 新鮮面膜及草本護膚品試用大全 (附: 獨家品牌大送禮) ♥♥♥

[我要做女神 III] Fresh Line: 閃閃又香香的美體沐 ♥♥♥

  大地女神草本修護煥膚粉

它的成分也是天然的,
好似蓍草、金盞花、楝樹油和月見草油等
所以, 即使是敏感肌也可以使用呀!

它的功效主要有去除死皮、潔淨肌膚、
癒合和潤膚、減低紅腫和痕癢
好適合呢個轉季的天氣用!

$ 169就有一瓶面膜粉、一個小膠兜及一個攪拌棒
好好玩咁呀!

最特別的是:
面膜入面有許多小小的燕麥片
聞落都有少少麥皮味,
真係好足料呀!

使用方法 (玩法?!):
拎10ML的面膜加10ML的水
攪拌=敷面的份量

O岩O岩敷的時候唔會太乾,
大約過10分鐘就有少少繃緊,
咁就可以用水沖洗了!

看看效果:
BEFORE
最近的膚狀差了好多,
好多黑頭及毛孔好粗大,
也有油光浮現...
真係OMG!!!

AFTER
用了呢個MASK兩星期,
每星期兩次,
想不到效果咁好!
鼻上的黑頭少了70%
毛孔都收細左,
最開心是皮膚白了一點,
所以說去死皮真的可以為肌膚重生呀!
而且, 當我有暗瘡用呢個MASK,
竟然一D都唔'拿', 相信它是低刺激性的~
不過, 乾性肌就唔太建議,
因為它控油效果都幾明顯,
用了對乾性肌會比較乾吧~
愛自己的你,
 一定要去nest beauty看看哦~
 nest beauty分店:
香港銅鑼灣皇室堡1樓125號店
香港中環港鐵站E12號店
香港尖沙咀美麗華商場一樓1019號店
尖沙咀K11地庫二樓
澳門威尼斯人大運河購物中心三樓K31號店

如果無時間, 它更有online shopping,
香港所有訂單都是免運費的!
仲會有埋免費試用裝架~~~~
Website: www.nestbeauty.com

Facebook: www.facebook.com/nestbeauty

 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章