在希慎T廣場出發~~展開"Destination Beauty Event”美麗啟航!

Welcome aboard~~~!
上星期去了位於銅鑼灣希慎廣場T廣場,
經歷了一次美麗旅程,
原來DFS duty free店
已經全線改名為T廣場(T Galleria),
順著'衝上雲宵'的熱潮,
由10月2日至5日,
T廣場變身成旅客美麗啟航的出發點,
帶來一連串購物優惠!
 

一入場已經見到高挑的空姐迎接我們

等我帶大家回顧一下當日的活動啦~!

 當日的精彩活動包括
(機師?) DJ 現場音樂:

靚仔機師及靚女空姐跳舞娛賓:

調酒師即場特製美酒及美味港式飲料:

專業美容顧問教授飛行旅途美顏秘訣

 免費香水刻名服務:
(只限當日即場購物哦~!)


送比人及自用
同樣有心思及更美觀
 

噴槍彩繪:
 

我的圖案
星星+紫色+閃閃是我的至愛呀!
  

即影即有拍攝攤位:

我發覺佢有美肌+美白功能
影得人好靚...哈哈~
我影左5張!!!

LUCKY DRAW with any purchase!
活動期間購物, 更可以參加幸運大抽獎
即時可以得到不同的禮品哦~



購物滿 HK$ 3,000
更去旅行/長途車人士最需要的--
mobile charger一個
輕巧又美觀,
即時解決手機無電的問題呀!!!
LIKE

雖然活動已經完左,
但大家去開希慎一定要去T廣場行下呀!


LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章