"面書"200粉絲大送禮+自生{真} {長}睫毛大公開

早在8月的時候ABBY創立了個人的"面書"專頁,
短短兩個月吸引了多達200位志同道合的SIS'LIKE'
十分感謝大家的支持! 為答謝大家及回饋讀者, 決定進行小抽獎
第一輪: 達200名粉絲 (好快就到啦~~~)
****TONY MOLY的水果公主LIP GLOSS X 2****
共兩位幸運兒
第二輪: 達220名粉絲
****LOREAL 唇膏**** 共一位幸運兒 
Pink Pink Colour ^___^
第三輪: 達240名粉絲
****面匠[超好用][勁控油]蜜粉****
共一位幸運兒 
第四輪: 達260名粉絲
****SHU UEMURA[限量版]眼影膏及眼影/HIGHLIGHT粉套裝****
共一位幸運兒 
係咪好想得到佢地呢?
參加方法好簡單:
1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: http://www.facebook.com/pages/Abby-BeautyLand/176560292413363
2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎
3. 到我的YAHOO BLOG
<"面書"200粉絲大送禮+自生{真} {長}睫毛大公開>中
***留下你的facebook名稱及EMAIL*** http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty
4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀!
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***
得獎者將會收到電郵通知中獎
講完中獎, 又講講最近的美容新發現,
話說早前見到有SIS介紹樂基兒用的'睫毛增長液'
本著一試無妨及有特惠'團購價'就買左一盒,
用左一個月真係又長又黑又粗左...
(咪心邪, 我講緊我D睫毛!!!)
產品是:Latisse睫毛增長液 
呢個產品唔係普通地方可以買到, 我都係跟團買的,
只需: $ 1500 (出面買要$1800一盒~優惠價$1500一盒~平左$300)
我當然忍唔住又敗下來了....
Latisse®睫毛增長液獨有的主要成份為 Bimatoprost 0.3mg/ml。 
Bimatroprost令睫毛增長主要是透過加速毛髮生長,
增加睫毛處於生長期的數目,延長睫毛的生長期,
令其可以繼續生長延長。並令睫毛色澤更深,
從而達至更長、更密、更豐盈的美睫效果。
每盒有一支睫毛液,還有30對獨立包裝無菌小毛刷  
   
無影到BEFORE的相...
不過AFTER的真的好震撼
合上眼:
開眼: 用上一層的睫毛膏已經有'假睫毛'的效果了!!!
大家想買可以留言, 我再幫大家問下幾時有團購哦~
最新美容資訊及抽獎活動 記得緊貼:

留言

熱門文章