***女士眼紋、鄒紋的救星 PART 2 二十天親身力證 (真係WORK!)

早在九月底時,出席了由Origins舉辦的
Anti-aging Eye Treatment Blogger Event,
試用產品差不多一個月,又係時候向大家報告一下用後感!
上回提到, 在兩個實驗下測試證明Plantscription Anti-aging Eye Treatment 悅肌再生眼部修護霜
可以令眼部肌膚回復彈性:
加入充足的微纖維蛋白組織,
肌膚的'抵抗力'便增強了而且充滿彈性 
當中的成分'非洲長青木'更可以令乾燥及老化的肌膚
回復年輕又飽滿的狀態!
而大家最想知的當然是用在真人上是否一樣WORK~
有睇開我的BLOG的朋友
一定知道我係Origins的超級fan!
以下正是我近期最後的新寵已經使用一個多月了! 
今次主要試的有:
Plantscription Anti-aging Serum 悅肌再生精華
Plantscription Anti-aging Eye Treatment 悅肌再生眼部修護霜  
要徹底解決頑固的眼紋, 我決定每星期用1-2次冰冰涼涼的眼膜
先將眼膜厚厚地塗抹在眼底 
外加MTM的骨膠原眼膜
只需等5-10分鐘,用化妝棉抹乾淨
完成後已經得到一定的保濕度,
雖然未有即時變走眼紋,不過都淺左! 
敷完眼膜後, 即時搽上悅肌再生眼部修護霜,
打開蓋後仍有一個膠片確保衛生
質感比一般CREAM狀的眼霜來得水潤,
可以說是GEL狀的, 有著品牌獨有的花草香味
用手指暖一下眼霜, 再配合上回介紹的按摩手法更輕易吸收,
即使厚敷上也沒有痴立立!
(呢個係我一直欣賞Origins產品的極大原因!)
先看一下使用前的素眼:
我最想改善的是'出賣年齡'及'令人看似更老'的眼紋+浮腫的眼蓋
使用二十天後:
眼頭明顯的眼紋消失了一點,眼蓋也有收緊一點,
有'向上提拉'的效果了!
如果持續用,更能加強效果!
一瓶估計可以用上1.5-2個月,
以$HK$420 / 15ml來算,
真係平宜又有效
(呢個係我支持Origins產品的另一個極大原因! ^___^) 
 也來說一下Plantscription Anti-aging Serum 悅肌再生精華,
2小支5ML的產品足夠10天早晚使用!
雖然我最想KO100%的虎紋未能解決,
但係保濕及緊緻可以蠻明顯的~
為我素顏示人打下一支強心針~~
上回重溫:
Anti-aging Eye Treatment Blogger Event--> 
Dr. Andrew Weil 韋醫生系列-->
第二輪抽獎:
達220名粉絲
****LOREAL 唇膏**** 共一位幸運兒
Pink Pink Colour ^___^  
參加方法好簡單:
1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 


2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎

 3. 到我的YAHOO BLOG:
[妝文] 帶到台灣用的水潤唇彩: 裸妝VS成熟LOOKS
 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***

4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀!

***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***
得獎者將會收到電郵通知中獎 CLICK入'LIKE'啦~

留言

熱門文章