♡ ♡打救 ♡ ♡ 油膩及扁塌的頭髮

唔知呢度有無SIS擁有油性髮質呢?
其實我是有混合性的肌膚+油性的髮質
最大的問題是頭髮容易扁塌,而且一天就好油膩,
偶爾還會有頭瘡的出現
之前也試用了不少去油的SHAMPOO,
但係效果未如理想
因此見到Biopha nature主張天然有機
徹底清潔長期累積於頭髮上既化學品
好想試下係咪WORK!
我選擇的當然是bio nature法國有機迷迭香洗髮露 -
中性至油性髮質 (防掉髮配方)
小簡介:
原裝由法國製造, 採用超過 95% 天然植物成份,
得到歐盟最高有機標準法國 ecocert 有機認証機構認可
溫和深入問題頭皮及毛囊
預防因負離子/ 游離子、電染等化學處理而引致的掉髮問題 
有機及環保優點:
成份天然有機不含皂鹼、不受化學成份污染,
不含任何石化成份, 石蠟或矽氧烷,
乙氧基化合物或乙二醇化合物(PEG等等)
減少對地球造成傷害
不經動物測試, 尊重動物 
護髮成份:
翠葉蘆薈補充髮質天然水份, 可滋潤秀髮,
令秀髮更柔軟
有機檸檬及迷迭香精華油,
幫助控油脂分泌, 保持秀髮清爽豐盈

包裝: 繁體中文而且簡約的包裝合乎環保主張! 
一貫SHAMPOO的泵咀設計, 易於控制份量~ 
每次用上2-3泵份量, 加水起到大量的泡泡 
中長髮的我都可以洗晒全頭~
試用呢個SHAMPOO前,
我的頭髮在早上洗完,
晚上已經好油、扁塌
特別係頭頂的位置 
使用超過一星期,每天使用,
平時第二天油膩及扁塌的頭髮有改善
洗完後頭髮乾淨得'雪雪'聲, 但係髮尾有少乾,
一定要用上HAIR MASK/CONDITIONER
有油性髮質的您一定要試下! 
最喜歡的是其迷迭香精華油及檸檬的香味
好RELAX而且好FRESH,不過過水後又未有太濃的香味停留髮絲
Price: $ 75/ 400ML
Selling Point: 萬寧
也多支持我的facebook fan page: 220粉絲抽獎活動!

留言

熱門文章