[2011自由行 PART 1] 到高雄裝闊太 X 意大利菜 (好味到震!!!)

上回提到10月頭到了一次台灣
今次唔係去台北
而是去了墾丁X高雄
短短4天的行程唔多足夠我SHOPPING同RELAX!
真係好想再去一次呀!

接下來打算分享我最喜歡的時光,
等大家在'壓力煲下'的香港都可以抖下氣
感受休閒一刻!

打頭炮的是: <高雄裝闊太 X 意大利菜>
走進優雅的地方,
人都斯文D...哈哈~
呢個地方係我地亂闖下找到的,
事前沒有安排指定要到,
只是當天忽然想{食餐好}
+ {食得豪} (因為未有血拼成功呀!)
餐廳分成窗戶境及內庭
我坐的是窗戶境
卡位對面望到的正是下圖
忍唔住未點菜就走去拍照!
無人下的環境,
好有歐陸風格
華麗中有點農村味
不想用腦下(去旅行是唔帶腦袋的)
點了2人餐
頭盤: 水牛芝士+蕃茄
經典的意大利菜STARTER
味道如同在HK吃到的
不差也沒有好
而餐包是即製的農村包,
我差不多全吃掉...
那個香草牛油想起都流口水...
由於食物都是即叫即做,
所以飲品都先來了~
點的是:
玫瑰奶茶
(感覺就是貴婦先點的MA...
為左貫徹今日的'扮闊太'目標,
一定要點啦)
平面圖:
好有心思的CREAM+精緻的ROSE
(比我的{甜品殺手朋友}吃掉不少CREAM呢...)
終於等到主菜啦~
1. 紅酒腓力牛柳伴薯菜
只可以說: 好久沒有吃到有牛味、入口即溶及無渣的牛肉了
(即使上次到米芝蓮食府吃1千多的牛排都唔夠佢好味!!!)

2. 奶油海鮮長通粉
最喜歡奶油煮意粉,
雖然海鮮只有魷魚及蝦,
但係汁是真正的靈魂!

吃到中途, 湯先送上
內裡的配料超多,
幸好在主菜到後送上,
不然我一定吃飽了!
吃到已經{十一成飽}的時候,
硬要點甜點

1. 朱古力奶凍:
上台時會'震滕滕'的
入口好香奶味
甜道適中

2. 招牌提拉米蘇
本想點大份的,
用心的店員建議兩人份用杯的就可以
(好會體貼人客,好讚哦~)
有別於一般的是
吃得出的'自家製'味道
有整過的SIS應該明白我講咩...
就是CREAM的濃道及細滑感非機製能做出的!
呢餐食左2小時,
學蔡-SAN金句:
!!!好滿足!!!

完了後不忘多拍照 
帶情人入室內吃飯,
一定好浪漫!
戶外的境色

大家去到高雄, 不妨試下啦~
高雄市夢時代藍鯨館二樓
電話: 07-9704888

第二輪抽獎:
達220名粉絲
****LOREAL 唇膏**** 共一位幸運兒
Pink Pink Colour ^___^  
參加方法好簡單:
1. 必須'LIKE'我的facebook fan page

2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎
 3. 到我的YAHOO BLOG <[妝文] 帶到台灣用的水潤唇彩: 裸妝VS成熟LOOKS> http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/91958/index
 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***
4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀!
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***
得獎者將會收到電郵通知中獎 CLICK入'LIKE'啦~

留言

熱門文章