[大師級彩妝教學Part II] 在家用Giorgio Armani ☆仿天然美人★


上回提到ABBY去左Giorgio Armani的活動,

見識了大師級的化妝品及化妝技術


之後, 得到了最新秋冬推出的Designer Lift粉底
 


Rouge d' Armani全新秋季特別限定唇膏


決定就用呢兩件產品仿一個
韓式天然美人妝啦~

(最近又在看韓國爆笑綜藝節目, 十分羨慕韓星的白滑肌膚呢!)


而我對韓式天然美人妝有以下定義: 
1.化左=無化,但係一定要KEEP到自己原有樣貌、均衡的膚色及比素顏靚 
(唔要白到似'藝妓') 
 2.黑眼圈/痘痘印/毛孔要減少80%
3.上妝後肌膚可以呼吸,底妝要夠薄身,唔要似戴左面具咁焗
4.抗油+防汗維持到8小時以上 (因為我係混合性偏油肌,唔要油光滿面)

仿美人大法一: 只用上Giorgio Armani的Designer Lift Foundation


 

先來看看BA Cherry幫我選擇了6號






 還細心地附上劃有配合我膚色的卡
 下次再買可以即時找到合適自己的色號


包裝也是簡約而有型的黑色主調,

汞裝的出口
方便控制份量並且乾淨衛生




  
擠出一泵的份量已經夠全面用了! 好慳家呀!!!



回家再看了產品的介紹:

原來Designer Lift Foundation的創作靈感來自'彈性布料', 
同樣可以提拉面部肌膚, 耐寒也抗汗! 
估唔到將此概念可以apply到粉底, 能夠即時緊緻面部肌膚
再加入普魯士藍珠光微粒(Prussian blue pearliser), 
有效修正亞洲人偏黃(如我)的膚色,燃點肌膚光芒。 

 先來看殘酷的現實: 真素顏 


膚色偏深而且膚色不均: 額頭較深色、 
黑眼圈大得驚人、鼻奕少少泛紅




 上Foundation後:


已經做到韓式天然美人妝1至3的定義!

就是說:
KEEP到自己原有樣貌、均衡的膚色及比素顏靚

(白了好多不過唔係死白!!!呢點好重要)

而且唔用遮瑕都有咁既效果, Giorgio Armani的Foundation果然係皇牌出品!



CLOSE-UP圖: 
完全無上左'粉' 的感覺!


而且, 加入
SPF 20 PA +++, 照顧到唔中意塗防曬的女生,

保護她們免受紫外線傷害, 是'仿素顏美人'的必備之選!




 仿美人大法二:

Giorgio Armani的Designer Lift Foundation

+ Rouge d’ Armani的限定唇膏






媽媽說以前的女性唔化妝都
一定有支唇膏'撐場',

性感的唇色是妝容的靈魂

出來工作後,更覺唇妝的重要性,

無人喜歡甩皮又乾燥的咀呀? 


打開後,包裝真的
超grand!

勁有品牌酷酷又高級的風格,

而且更是我上次發現的
磁石貼開合設計



唇膏上
印有Giorgio Armani 的logo, 教我愛不惜手!

心中暗暗
怕用到logo的位置唔捨得再用...(哭)



今次我用的是Rouge d’ Armani的beige 108,

自然裸色, 由於我一向重視眼妝,
因此唇部常用上淡色的妝品

素唇照: 因為一直都愛用淡色唇膏, 
咀仔都KEEP到自然的PINK COLOUR,只是秋天有點乾紋 >__<





 沒有唇筆及潤唇膏輔助下, 直接塗上唇膏, 
仍然水潤有光澤,而且108色號上咀後 
與我的原唇色融合成淡蝦肉色,
好似自己本身有咁靚的唇色一樣 
有助減淡深色的咀仔



側看也好美...

(慘了! 我的自戀度在Giorgio Armani的妝物下

由200%跳昇至300%...請不要打我...)




只係兩個STEPS就可以塑造成"仿"韓式天然美人LOOK!

韓式天然美人妝1-4的定義
由Giorgio Armani的2件妝物下挑戰成功!

您心動嗎? 

 產品資訊: 
Designer Lift Foundation HK$ 510
共有十種不同色調按照不同膚色以特別的珠光微粒(粉紅色/金色/藍色)配製, 
質地貼薄,遮瑕度比以前更高,妝效更明亮動人。 

 Rouge d' Armani HK$ 250
共有四種不同色調各具鮮明性格,瑰麗色彩呈現透亮質感,秋意盎然。 

 雖然價格有點少貴, 
不過真的好值得投資在自己的面上! 

 上回活動重溫:


    

也多支持我的facebook fan page: 220粉絲抽獎活動!


上回大家的鼓勵留言我全收到了,
感謝您們的支持
愛您們!

留言

熱門文章