打好個底(2): 零負擔新體驗


上回提到, 用完打好個底(1): 親民版抗油豬油膏--

 L'oreal Base Magique之後, 如果想再多一點遮瑕,

多一點保濕又控油, 

又想有防曬功效? 

我建議用埋:

MAYBELLINE8合1純礦物BB泡沬 ($149)


產品介紹:
泡沫極輕,可增加天然光采,令肌膚更剔透細滑,
同時減淡暗啞及泛紅,用後感覺加倍水潤及富彈性,
塑造零毛孔妝效。


獨家泡沫配方,
含 8 大礦物成份同加添了透明質酸, 
長效保濕, 鎖住水份

Pure Mineral BB Cream之8大益處:
肌膚更顯健康
增加天然光采
更剔透
更細滑
減淡暗啞
減淡泛紅
加倍水潤
更有彈性

SPF30/PA+++
不含香料及油質

 使用前要先搖勻,
感覺好似GEL頭的泡沫一樣,
有卡卡聲及水劑在內!
 唧唧裝的設計,方便擠出泡泡BB CREAM!
 質感方面, 好得意, 好豐盈的泡泡哦~
而且質地好幼滑
 只係一個'TABLE BALL'份量已經夠晒全面用
而且, 好輕! 倒轉都唔會掉下來~
使用方法:
由內向外以手指/粉樸塗開泡泡
個人建議粉樸, 均勻D又衛生D

BEFORE:
毛孔係我最CONCERN的一環,
而且, 鼻頭有痘痘,發炎少少紅...
AFTER:
泡沫好透薄, 融合了本身的膚質,
膚色即時均勻左, 真的能修飾毛孔呢~
痘痘的泛紅消失了~
而且, 唔覺有'粉樣'呢一點令我好滿意~!!!!
在冬天, 唔想用一般CREAM/LOTION狀的BB CREAM,
又想有修飾肌膚問題功效, 又想保濕,
可以用呢個泡沫BB CREAM呀!
當日妝容維持到8小時, 出油情況有明顯改善!!
另外, 260 FB FANS還在進行中, 
快快加入我的FB FAN PAGE
贏取:

過聖誕!!!

參加方法好簡單:

1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 


2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 
快D抽到多D人中獎
 
3. 到我的YAHOO BLOG  
<***以最佳膚質迎接聖誕! 我有好介紹++++>
http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/424882/index

 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***

4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 


CLICK入'LIKE'啦~
 

留言

熱門文章