首次!!! 單眼皮 + 下睫毛妝文: 來看我的真眼睛~

 今次的妝文真是好普通的!!!
不普通的是: 我用上了-浮腫+單眼皮上陣!
話說某天醒來發現雙眼好腫, 貼不了'雙眼皮貼'
心中正盤算如何出街之際, 想起姐姐給我的下睫毛
及日系雜誌介紹的單眼皮妝
好啦~就試下!!!

妝品也是好簡單, step by step時逐一介紹~

要化好個妝, 一定要打好個底!
用上了Max Factor 
Ageless Elixir 2 in 1 Foundation + Serum嫩肌精華粉底液

HKD 148 / 30ml

共4色選擇, 我用的是5.5自然膚色


粉底液加入修護+抗氧精華成份,

除即時遮蓋暗啞,達到無瑕透滑妝感外,
長效保護肌膚及改善色調。

而且粉底液不含油份,不會阻塞毛管
岩晒我呢D混合性肌膚用哦~

成份:
修護及滋潤成份包括: 葡萄糖胺複合物 + 甘油 + 維他命E

抗氧化成份包括: B3 + 綠荼成份

防曬: 含SPF 15,全面保護肌膚,遠離日常UV帶給皮膚的傷害
 包妝簡單而汞口可方便控制份量:
 質感 + 遮瑕:
好水~唔杰身! 質地很柔滑
因為有柔焦粒子科技推開有點粉狀觸感,
有助撫平有細紋的肌膚,
同時營造光學柔焦視覺效果,
使得細紋、皺紋的邊緣變得模糊,
我就未有太多皺紋,不過粗大的毛孔都遮得好好!
 我最想係: 均勻膚色及遮蓋毛孔
呢支都做到呢2點, 特別係白得黎好自然
好似自己皮膚本身好一樣!

 重點的眼妝來哦~
先用MJ的LIQUID EYELINER畫上眼線
 如常貼上假睫先, 我會選'透明梗'的
比較自然~
 下睫毛的秘訣:
1.  透明梗: 令人睇唔出係假既...
2. 多搽睫毛膠水
3. 用眉拑輔助上, 比手上更好更岩位!

 完成了~我的下睫毛少得可憐,
今次用上了真的好有存在感呀! 
(滿足 \ ^___^ / )
 LIP方面: 先用上TONY MOLY的LIP GLOSS,
再用上ETUDE HOUSE的BARBIE PINK LIP STICK 
(呢支我真係好中意,不過是上年在KOREA買既...
大家可以去KOREA睇下有無呀!)
倒轉GLOSS到STICK的搽法, 
就可以先滋潤雙唇再令STICK的色更出!
 完成了~

如果大家都有眼腫單眼皮的煩惱,
強烈建議試下以上的妝容哦~

(按此)LIKE我的專頁
下回240人的抽獎禮物:

參加方法好簡單:

1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 


2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎
 3. 到我的YAHOO BLOG <公開~!!! 每天上班的簡單妝容: 推薦2款好用碎粉> http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/181887/index

 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***

4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 CLICK入'LIKE'啦~
 
喜歡此文, 請多推呀!

留言

熱門文章