冬天瘦肥好方法: 為節日前席減減磅!!!

臨近聖誕節及新年,
各位SIS係咪都好擔心會囤積脂肪或體重
我當然一樣啦~
但係,我好怕食O係冬天食'生冷野',如沙律
OR, 唔飽的生果餐!!!

終於,我搵到一個好好的瘦身餐~
就係SA SA獨家的肌之子纖吃纖盈麵
 今次先試左4款口味
全部都唔過100卡~

 如果平時有均衡飲食+用其中一餐作代餐, 
咁就已經達到減肥的效果
 成份:
蒟蒻、非基因改造的豆腐及豆乳製成
非油炸, 而且卡路里只是一般即食麵的1/9~~~
 使用方法
  1. 先將麵條放進滾水內煮熟。
  2. 將調味料放進另一碗200毫升的熱水內。
  3. 將先前煮熟的麵條放進已調味的200毫升熱水內,攪勻。
  4. 一碗美味的肌之子低卡即食麵便完成。
 成個"煮食"過程不過3分鐘,
真係快過煮公仔麵!
好唔好味?
麵質彈牙! 而且有唔同口味, 日日食都唔會厭!

 更多的口味選擇:
 佢個廣告都好吸引人買呀!
 另外, 更加有教大家幾個不同食法瘦身:
  1. 代替正餐: (我就係當午餐, 都OK飽, 可以KEEP到5點先肚餓)
  2. 以肌之子即食麵代替晚餐,以水果為補給。
  3. 代替零食
    當下午時間感肌餓時,可以肌之子即食麵來填飽肚子。

如果在家吃, 我會加埋菜/瘦肉/魚, 咁就又瘦又健康啦~
呢個熱辣辣又好味的瘦身食品, 
真係O岩晒唔識煮野又為食的SIS呀!

(按此)LIKE我的專頁
下回240人的抽獎禮物:

參加方法好簡單:


1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 



2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎
 3. 到我的YAHOO BLOG <公開~!!! 每天上班的簡單妝容: 推薦2款好用碎粉> http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/181887/index


 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***


4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 CLICK入'LIKE'啦~
 
喜歡此文, 請多推呀!

留言

熱門文章