超LUCKY的一天: 公司秋季旅行, 竟然狂中獎~!

 上個月參加左公司一年一度的旅行活動,
十分開心可以同超過400位同事一齊去塞爆'東部華僑城!

從呀媽口中的華僑城是: 
好多花, 好似公園, 好RELAX, 好靚...
但係, 我去到發現的, 竟然是另一回事...

 未知係咪冬天黎緊, 梗有的花只係:
 當然還有人工瀑布: (好似大陸指定佈置咁~)



 隋手都影到3個~~~ ^__^


LUNCH的時候, 有'驚人'的歌舞表演
 有金髮的女朗同高大的男主角, 跳現代舞、西班牙舞...
仲有肚皮舞TIM!
 完左之後, 好眼瞓!!! (因為個日6點幾起左身啦~)
所以, 除左影相外...
 仲去埋沖電!!! 
令我最滿意的是園內竟然有STARBUCKS!

有COFFEE飲,
個人即時醒晒~笑晒~真係中毒日深!
 哈哈~仲有同事的小朋友...真係好CUTIE
點解我姐姐個B無人地咁乖咁聽話既?

果然, STARBUCKS係香港人的必到景點! 
遇到一班同事...

XMAS的氣氛濃厚哦~
我最愛XMAS! 又可以扮靚+SHOPPING!



排左一個鐘先上到山呀! 在吊車上拍的境色:
 呢個叫'再創高峰'
 我唔敢行過去呀! 因為個度寫住'限50人企'
個度既同胞們相信已經過左...我怕佢會下墮!!!
 在天郎氣清的時候, 同天真無邪的小朋友玩...
心情都放鬆D

 囝囝好型,囡囡好靚...仲好似我同事個樣...
令我都想生返個!


 最後, 又回到STARBUCKS了!
呢間又幾好, 好易搵到位,
仲坐低玩左'紙牌大富翁', 我都贏到一次架!
 黃昏又出發去酒店吃飯LU~

 估唔到一直係'黑仔王'的我,竟然狂中獎!
先係圍獎, 中左JUSCO CASH COUPON
再黎就是...由CEO抽出我係1-5的大獎得主,
我中的是4獎: WII一部~~~
已經好滿足, 好開心!
期望黎緊的ANNUAL DINNER我又中獎~哈哈~
好既一年又快開始啦~大家對新一年有咩期望呢?

(按此)LIKE我的專頁
下回240人的抽獎禮物:

參加方法好簡單:


1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 



2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎
 3. 到我的YAHOO BLOG <公開~!!! 每天上班的簡單妝容: 推薦2款好用碎粉> http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/181887/index


 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***


4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 CLICK入'LIKE'啦~
 
喜歡此文, 請多推呀!

留言

熱門文章