***我的聖誕禮物! 今年大豐收哦~ (附FB 260FANS得獎名單)

今年是我聖誕禮物的大豐收!!!
 當然除左HONEY同朋友送之外, 
最大的聖誕老人是--我自己!!!

先看看HONEY送的:

 MARC BY MARC JACOBS WATCH一隻~
 上次送了一隻D&G的黑面錶, 
今次是: 白面的~
 方便襯衫!
 
另外, 就係自己送自己的:
NO.1 COACH 手提/碎銀CLUTCH
 是我最愛的PINK+SILVER COLORS...
內裡是黑豹紋花哦~
 NO.2 CLINIQUE
再度購入...
 
MOISTURE SURGE!!!
 XMAS SET抵好多呀!!!
 多支EYE GEL + LIP GLOSS SAMPLES + 化妝袋!
另外, 再加支好好用的暗瘡GEL!
上年去完WORKSHOP試過SAMPLE, 好用~
 就買支大的貨SIZE喲~~~

 昨天, 跟朋友在HOME PARTY中,
 大戰四方城, 雖然失敗,
 但係...抽到份好中意的GIFT!!!!
 心情又大好~~~ ^___^

 
而260FANS的得主是:
VAN VAN B
 請於31/12/2011前, 在FB留言給我!!!
請提供地址及收件人名哦~
免費平郵寄出~!

下次, 大家想要咩GIFT呀???
CLICK入'LIKE'啦~
 

留言

熱門文章