***以最佳膚質迎接聖誕! 我有好介紹++++

一直相信:
要有好的膚質先可以打造美麗妝容!
聖誕又到啦~前夕的工作總是排得滿滿的~
痘痘/細紋成日乘機出現,令你煩上加煩!
加上唔夠瞓及無時間做FACIAL, 面色都兼埋!
唔想咁樣? 
十分推薦大家用TONY MOLY 的Tonymoly Intense Repair Live Snail 
高度濃縮精華套裝
二十日令肌膚仿如再生~

除左自用,我介好推薦比大家買比家人及朋友
作聖誕禮物真係唔錯呀!
包裝金碧輝煌, 而且真係WORK又好用!

 Tony Moly 深層修復蝸牛系列是在最佳條件下高度濃縮并配合對皮膚再生有效的蝸牛粘液過濾物,預防各種的皮膚問題,同時提供很快的修護效果,是讓皮膚健康年輕的高檔皮膚護理系列。

高檔的再生效果:含有韓國產蝸牛粘液過濾物、提取物和植物干細胞 Phyto Callus Complex,使由于各種原因受損的皮膚快復正常狀態。

使用保濕成份,經過過濾,含有蝸牛黏液過濾物 3,680mg (濃度 92%)
 質地: 我拍了好多次, 終於捕捉到佢的: 少少黏+好滑的質感,
真的跟蝸牛黏液好相近!
 用一滴, 已經可以搽滿全面了!
只需10秒, 就吸收晒, 而且吸完之後一D都唔乾,
KEEP到保濕的效果~


 之後, 即時搽上有助於對乾燥受損皮膚的修復的四個星期特殊護膚再生安瓶, 
其 92% 純粹蝸牛黏液過濾物穩定地進行脂質體化後的蝸牛膜促進皮膚細胞的再生。
有錫紙真空包裝, 確保衛生乾淨!

 大家係咪都怕有陣怪味/蝸牛味,
不過, TONY MOLY定的是一點怪味都無呀!
反而有一陣陣清新的花香~

 使用前:
面色真係好差, 好黃, 毛孔又粗大,
法令紋都幾深, 總之就係{{{殘}}}}!!!!!

  使用後:
第一個感覺係面色好左~白左~
毛孔都細左呀!!!睇落後生幾年呀!

大家有興趣可以去LCX的專櫃買~
(按此)LIKE我的專頁
下回240人的抽獎禮物:

參加方法好簡單:

1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 


2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎
 3. 到我的YAHOO BLOG <公開~!!! 每天上班的簡單妝容: 推薦2款好用碎粉> http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/181887/index

 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***

4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 CLICK入'LIKE'啦~
 
喜歡此文, 請多推呀!


留言

熱門文章