♥♥♥ 寒冬下的護膚秘笈 ♥♥♥ 我是精華控! [含第二輪抽獎公佈]

冬天, 係女人肌膚的大敵, 
因為一缺水, 乾紋、毛孔、繃緊就會出現!
唔想乾爭爭做人,我會用上好多好多精華,
務求令肌膚保持水噹噹~

 
 首先: TONER + 精華的SKII 神仙水係我既至愛,
倒濕棉花, 
塗抹全面再J多少少濕敷就係我日日的ON-TOP MASK!

之後, 我會用上The Body Shop Drops of Youth 
有機植物幹細胞活肌精華
真如其名: 一滴年輕!!!

以嶄新「植物干細胞科技」科研技術,
配合超過98%源自天然
及20%有機認證成份的激活肌膚再生,
增強自我修復能力,成就年輕美肌。

從海茴香干細胞及有機毛櫸樹芽精華中萃取出純淨養份,
加上購自巴西公平社群貿易的有機巴西棕櫚樹油,
有效提升肌膚細胞的自我更生,強化肌底膚質,
讓新生肌膚重現;同時令往後塗抹的護膚品更易被吸收,
令肌膚變得柔滑、水潤、更有彈性,
延續細胞修復再生的顯著效果。
 
這個精華是TONER後搽上, 令精華更易被吸收的~
搽完好滑, 好滋潤, 而且吸收得好快!

成份: 
(1) 海茴香干細胞 (Criste Marine)

科學家發現,海茴香即使在惡劣環境下,仍能抵御陽光、風甚至海水腐蝕而不受損害,故發現海茴香擁有出色的自我修復能力,能對抗自由基的損害,保護細胞免受氧化,加強肌膚修復及重建的能力。

(2) 有機毛櫸樹芽精華 (Beech bud extract)

蘊含豐富的礦物質、酶和維他命,能進一步增強肌膚細胞更生能力,加速新陳代謝,
讓新生肌膚細胞替換表層老化細胞,效果更快更顯著。
 

以吸管取出精華, 衛生又乾淨!
 
以一泵的份量, 輕輕按摩面部至完全吸收
呢度就夠全面用了!
 
推開後不油不膩, 保濕得來也清爽
 
另外,早晚一定用上ORIGINS的非洲長青木眼霜
防止薄薄眼皮的水份流失
 
早上的時候, 
現用上LOREAL HYDRA FRESH的保濕精華
 
+防止/修護粗大毛孔的ettusais pore care serum
已回購了一次!
 
晚上係修補日間肌膚受損+呵護肌膚的黃金時間
我會用上GUERLAIN的SUPER AQUA SERUM
好潤的質感+淡淡的玫瑰花味
真係貴得有道理!
 
而ORIGINS的DR. WEIL系列抗皺精華
也是我的下次入手的目標
用光了SAMPLE已經中意左佢個味
 
有空的時間(我好懶呀, 唔要得...)
我會用CLARINS的緊緻纖顏精華
對付水腫及包包面
已經推薦比好多姊妹用, 真係WORK!
 
最後, 我直接用角鯊稀油代替面霜,
呢支在SA SA購入,
對混合肌的我都唔會太油,
 反而真係好保濕又舒服!
 

洗面後, 略有繃緊及乾燥的肌膚:
 
完成一大輪的WINTER SKIN CARE後:
 
光澤度大升, 而且皮膚睇落漲卜卜,
好水潤~
 所以話: 女人一定要補, 除左身, 仲有肌膚哦~~~~

終於: 我的FB專頁過左240FANS,
 雖然人數不多, 不過, 非常感謝大家的支持!!!

240FANS GIFT:
 

WINNER: ADA CHUI
 
我會在今天EMAIL比妳! 收到請回覆哦~
GIFT會免費平郵送到府上~

260FANS,極希望可以在XMAS前送上
260FANS GIFT:
SHU UEMURA的閃閃眼影套裝一SET!!!!

參加方法好簡單:

1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 


2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎
 

3. 到我的YAHOO BLOG  
<***以最佳膚質迎接聖誕! 我有好介紹++++>
http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/424882/index

 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***

4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 


CLICK入'LIKE'啦~
 


喜歡此文, 請多推呀!

留言

熱門文章