2014年新娘進行中(4): FANCL F&H 美白 + Genesis Today 瘦身營養補充品

我同好多SIS一樣, 結婚當日都想以最瘦、最白滑的一面示人
除左隔日跳鄭多燕、'戒左'曬太陽、每日飲熱檸水
及忍口唔飲咖啡奶茶外,
我仲開始食一些瘦身及美白的補充品,
以下幾款都係我最近食緊、成份天然的
美肌及瘦身補充品,
可以比大家參考參考!

想起健康產品, 
我一定會揀FANCL F&H營養補充品

感謝PR早前送上一包透亮美肌營養素
已經食左一個月並已回購

功效:
或有助促進肌膚回復透亮均勻,
適合容易受紫外光影響令膚色變深、
不均勻及易有色斑的人士。

一包有180粒
每天食6粒、是 30 日的份量
 

使用方法非常簡單
成人只需1日3次,每次2粒,飯後服
丸的SIZE細細粒,好易服!
 

有見過我真人都知
我的臉都不算太黑
只是有點黃
而身體卻是重災區
由於我一直喜歡曬太陽及缺乏打理身體的皮膚
真係同菲律賓人一樣咁黑
食了一個月透亮美肌營養素後,
臉部的暗瘡印褪紅得快左、
身體的膚色無咁灰暗、
而且平時只是去LUNCH回來都曬黑,
食了它後感覺無咁易曬黑!!!
所以即刻自購多3包(BA說服食3個月效果更佳!)
每包$ 350,平過食燕窩又夠方便!
而且它的成份天然,包括橄欖葉精華
﹙含羥基酪醇 20mg、橄欖多酚 10mg﹚、
L-胱氨酸(240mg)、維他命C(300mg)、
菸鹼酸(15mg)
順手補充埋維他命C,個人都無咁易感冒啦!


可能你會問: 其實你都好瘦呀! 唔使減肥呀!
我都唔係諗住瘦10磅、8磅
只係打算KEEP返依家咁
唔好變肥已經偷笑!
所以, 我會揀天然的體重管理的supplement--
Genesis Today 臻施3大皇牌體重管理營養補充
產品在美國一直熱賣,
今年6月終於在香港屈臣氏有售,
我梗係要身先士卒試一試啦~

Genesis Today所有產品經臨床證實
完全天然、安全兼可持續服用,
不但能加速燃燒脂肪,
同時也加快新陳代謝,而不傷害身體;
加上瓶身有使用期限,
令人更安心服用!

等我逐一同大家介紹它們啦~
覆盆子稀酮素, HK$ 369/ 60 粒
主要成份:覆盆子稀酮素
覆盆子稀酮素含脂聯素強效化合物,
有助刺激新陳代謝、有效分解脂肪細胞及加快燃燒脂肪
臨床實驗當中,
參與者一同服用覆盆子稀酮素及其他5種增強減肥補充品,
實驗結果所有參與者體重顯著下降。

綠咖啡豆萃取精華 Svetol®, HK$ 369/ 60 粒
主要成份:綠咖啡豆萃取物、Svetol®綠咖啡豆萃取精
未經烘培的綠咖啡豆,
並經過標準化提取出更強效的綠原酸(CGA)。
臨床證實,綠原酸能減慢脂肪吸收,
有效燃燒脂肪,並抑制血糖水平,
獲證實為唯一安全又有效的減肥成份。
科學研究指出,綠咖啡豆有助減肥,
參與臨床實驗的使用者在12週內,
體重平均減去7.7公斤,體內脂肪減少16%。

藤黃果, HK$ 369/ 60 粒

主要成份:藤黃果、羥基檸檬酸、
鈣、鉀、鉻、黑胡椒萃取物
藤黃果原產於亞洲,
其中獨特成份羥基檸檬酸能阻礙體內脂肪產生,
當身體沒有製造新脂肪,
便會燃燒體內固有脂肪以支持日常活動,
臨床證實使用者在8週內,
腰圍和下圍也成功縮減,
同時,亦沒有因減肥而感到飢餓。

三款瘦身營養補充品都是膠囊狀
但不易黏住口腔
也沒有特別的怪味
容易入口

大家記住要在餐前30分鐘前服食
建議一日三餐,每餐前服兩粒
如果當日食兩餐,我會食3粒
仲有仲有, 大家一定要飲多D水
咁先可以令它們發揮更大的功效哦~
 

呢4件營養補充品我已經食了一個月
平時三餐之間都會好肚餓
食了Genesis Today三件產品後覺得無咁易肚餓
真係食少左零食,肚腩仔真係變平左

加上佢地仲有美肌功效,
食用後,皮膚好O左
好似毛孔細左、面油少左、細紋都無埋!
最驚喜係唔止瘦肚,
仲瘦埋臉,大家覺得我塊臉係咪V煞O左?
而且一點副作用都沒有,
沒有爆瘡/口乾/熱氣/便秘出現,
真的蠻好呀! 大家想天然美白及瘦身,
一定要試下哦~!

注意: 有長期病患及懷孕的人士,
要先問下醫生先好服用呀!

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章