[美妝 x 攝影 x 自拍神器] 瞬間變靚話咁易~!

上星期出席了BlogDB主辦

的blogger event
發現不費吹灰之力,便能極速變靚!
就等我同大家分享當日學到的秘方啦~

活動開始時,先由Bobbi Brown的靚仔化妝師
為我們示範一個好快、好易的化妝步驟
先以Instant Long-Wear Makeup Remover
配合化妝棉洗走面上的污垢及油脂

用Extra Bright Advanced Moisture Lotion爽膚水
及化妝棉再擦一次臉

便可塗上Hydrating Face Cream面霜及眼霜
便完成護膚程序了!

在上粉底前, 先上Tinted Eye Brightener遮瑕液
令黑眼圈遮得更自然

如何揀色?
一定要試上眼肚
再在暗位看一下哪一款較自然

Bobbi Brown深明都市女性的需要
創造出一支粉底條Foundation Stick
集遮瑕、均衡膚色於一身
更可自行調整遮瑕的程度

如何揀合適的粉底色?
可試在腮位
看看哪一隻色接近面及頸的膚色

塗上粉底條後, 配合呢支Full Coverage Face掃

以打圈的方式blend開粉底即可~
掃掃的毛質超軟、掃在臉上十分舒服!

今年主打唇妝, Bobbi Brown都推出了一系列
Art Stick 腮紅+唇膏兩用筆

色彩由NUDE色到鮮艷都照顧到
加上柔軟質感及塗後水潤有光澤
蜜糖膚色如我都襯到所有顏色

如果不想顏色太誇張
可以只塗下唇, 之後合唇
再用手指blend開顏色

說好的唇+腮紅兩用呢?
腮紅部分, 也是十分簡單
先笑一下, 找出權骨位置
畫上三筆如貓鬚
再blend開即可!

等我來個近鏡示範:
只卸了面及唇妝
再跟化妝師教我的方法塗上Boobi Brown的護膚品
皮膚即時充滿光澤及摸落好柔軟呢~

先用偏橙的遮瑕液遮一下黑眼圈
點在眼圈位置再blend開

我的膚色好深,用到4號色
不過, 用了粉底條後, 膚色即時十分均衡
仲好均衡

再來扮Hello Kitty hehe...
畫3筆在權骨上 

再用full coverage bursh掃開
已經非常夠色
又唔會太濃/太淡
正~!

再來唇妝
唇膏筆的好處就是不用唇線筆
也能畫出唇峰
令唇形更靚、更突出

素唇: 唇色偏白

上色後: 自然到似自己唇色好似天然咁粉嫩
PS 只上了Foundation Stick, 
下巴的瘡瘡都隱藏了!

完妝了~!
當日只化了眼線及塗一層睫毛液
沒有美圖也不懂PS下拍的
也可以'見得人'吧~
另外,
Bobbi Brown 
提供了12種不同的一對一化妝教室,
其中8種是20分鐘完成的,
是完全免費的,
只要向導師預約即可。

轉到CASIO的部分
知名攝影師Michelle Lau 教我們
用CASIO TR35 自拍神器影Selfie
除了MODEL的造型及道具要配合得宜外

大家也可以試一下背光的拍攝
令髮絲有光暈的效果
好似仙女一樣的氣質!

Michelle分享的照片全是香港拍攝
真想不到, 原來香港也有如斯美景
以後我都要努力搵靚景先得喇~!

如果沒有靚景/道具
大家可以試下擺唔同的POSE
都可以帶出不同的個人風格

活動當日, 
當然唔少得CASIO TR 35自拍神器的試玩啦~
以下是我selfie分享!

說實在, 我都好中意買相機
家中除了DC, 即影即有外, 更有單反機
讓我來做個不尊業的分析吧~
讚: 框架彈性調較角度
自拍影全身仿長腿都無難度!

讚: 第一次用已經好易上手、
預設秒數倒數拍攝、連環拍攝模式
多拍幾張一定揀到張自己滿意的吧!

讚: 近鏡美顏自然又不失真!
你看我同一天、差不多時間拍的照片
左) SAMSUNG NOTE 3手機, 已放了3度美顏功能
右) CASIO TR35, 用了5度美顏, 5度美白
已經令頭髮變成深啡色又順滑似的、
皮膚好到脫殼雞蛋咁靚及
眼更迷人~果真是自拍神器!

讚:不拍人物, 拍物件都幾清晰
彈: $$$太貴 (水貨也要HK$ 9,XXX), 
是一部單反機的價位
彈: 遠鏡時比較BLUR, 也沒有境深/濾鏡的功能

不過, 我個人真的完全被燒了
因為自拍神器真是太輕巧又方便隨時隨地selfie
對於bloggers/自拍狂都非常吸引!

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章