BOURJOIS Gel Nail Polish 兩分鐘在家DIY美甲 (手殘都OK!)

 相信唔少SIS都有GEL甲的習慣
ABBY都唔例外! 我好中意做hard gel 甲
但是一做便最少坐2小時, 而且唔係間間做得到我的心水
加上, 價錢愈來愈貴, 我都少左去做了!
好彩, 收到BOURJOIS 送上一套最新的指甲油系列
當中更有可以仿gel甲、閃粉及畫花的工具
急不及待即時開黎試下!

喜歡NUDE色的SIS一定要試下
Collection So Laque系列
當中的Glossy Nude指甲油
以裸系和漂白粉彩色為主色調
我決定來個DIY美甲~
先塗上#28 Rose Lounge
一層是好淡的淡粉紅色

 兩層是比較實的淡粉紅色
淺色甲油容易起條紋
但BOURJOIS這款甲油比較稀身
只要慢慢+一筆過塗上甲油
便不易起條紋

是日會拼不同的色
另一色我用了淡啡#12 Pina Chocolada
一層似是有點咖啡JELLY感的顏色

兩層似稀身的朱古力漿
so sweet!

喜歡簡潔style或手超殘的SIS
就這樣已經好靚了!

花俏如我又點會滿足於單色的甲色呢~
我會用上Professional Bouble Ended Nail Brush
它有兩邊掃頭,
一邊是用來畫上法式甲邊
金粉的甲油是BOURJOIS 1 Seconde Gel Nail Polish系列
#Oh My God色
比一般的金粉含有更多閃粉
用黎畫花, 一點/一筆已經非常顯眼+bling bling

另一邊是幼細的毛筆狀毛掃,
可以'點'或'勾勒'不同甲上花紋

 在家DIY美甲最怕是'等甲油乾'
因為唔可能坐著什麼都不做去等甲油乾吧?!
好彩, 我有呢支光速乾護面油

 當掃上甲油後可立即滴一滴,
便有以下八大功效:
*光速乾透
*神奇效果
*兩倍快乾
*省時DIY美甲
*不再輕易弄花甲面
*只需一滴,完美快乾速度達致倍速之快
*棉籽油同時滋養你的指甲及皮膚
*適合於任何甲油
 

每隻甲塗上兩層甲油+花
整個過程連乾都只需20分鐘
平均只用了兩分鐘就完成一隻美甲
成本也不過HK$ 400
仲可以用自己的創意無限DIY多次甲款
喜歡美甲的SIS一定唔可以錯過哦~!
 

在BOURJOIS的fan page找到一些DIY的美甲圖
比大家參考下其他畫法:




Official Site:
http://www.bourjois.com.hk/home?mood=0

Facebook 專頁:

https://www.facebook.com/BourjoisHongKong


LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章