[敗家開箱文] Tory Burch 實用大袋 + 平底鞋 (咁就血流成河了...)

最近的工作好忙碌
一放假就心思思想買野 (敗家)
估唔到,
我竟然連續兩星期都買了Tory Burch的東西
先介紹"實用大袋"!

我是頭一次買Tory Burch的東西
想不到
除了產品好吸引外,
連包裝都唔錯呀!
大大的紙袋內,
有一個桃紅色的絲帶結成蝴蝶結
下面更有品牌的3D凸出的LOGO
好靚呢~!
 

打開紙袋, 仲有膠袋的保護
雖然好有拆禮物的FEEL
但有點點不太環保哦...

登登~ 包包出場!
我一早target買一個大大的實用大袋
作為上班粗用
呢個放到A3 SIZE的文件呀!

整個袋的大部分都是走簡潔風
只有中間有一個 Tory Burch 的大LOGO
不太浮誇之餘, 也比人知道它是有牌子的

本來好滿意呢個硬身的手抽位
想不到, 當我放了一堆石頭 (飯盒, 電話, 銀包等...)
背了一會兒, 竟然令膊頭好痛
希望遲下會愈揹愈軟啦!

內裡也是簡潔的設計
無拉鏈, 只有磁石位保障包包內的物品
我本來唔中意
但試過測試伸手入袋拎野
原來都幾難拎
即係, 想偷我野都唔係咁易

另一個我中意佢的原因是:
有兩個一大一細的手機位
我有兩部電話
真係好似為我度身訂造咁呀!

買了大包包後的一星期
去行DFS,估唔到又撞正大減價
上次SOGO THANKFUL WEEK買唔到鞋
今次主力睇鞋
行到去 Tory Burch counter
睇中左幾對都幾有興趣!

最後, 也乖乖付款....買了其中一對!

鞋盒也是大包包紙袋上的桃紅色
打開有雪梨紙包裹住

則邊已見到我買左邊款 :)

就是它了!
話說我的家中沒有一對
好行、可行街、長著唔腳痛的平底鞋

再看看鞋子的全相


我還是頭一次穿Tory Burch的鞋子
雖然它的鞋楦比較淺
但我的胖腳穿也不會太窄
露少少腳指又幾靚咁~
 

上圖有少少爆光
下面呢張似實物的顏色一D
睇睇下, 佢的格仔紋又幾似CHANEL的包包...
(虛榮心上升中....)
 

原本諗住收返埋對鞋,
先發現原來盒底有一個精美的鞋袋
個袋的設計好簡單
只有一條代表品牌的'T'字花紋
個人覺得有民族FEEL~~

名牌真是名牌
鞋袋的束口位仲有個細細的LOGO金扣
值得收藏!
同埋, 帶埋呢對鞋去旅行都可以PACK入O急啦~!
今個月真係買左好多野
又使大左...
不過, 最緊要開心!
~排毒大成功~

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章