.。♥゚用10分鐘為 --著短裙、短褲-- 做事前準備!

最近出街, 已經見到好多美女著住短裙、短褲
令人想起:
如果有榕樹腳就斃了!

有睇開ABBY的BLOG都知,
我的UNDER ARM同UPPER LIP
也是DERMES幫我KO的~
效果真是好好
BUT
如果全腿都JOIN
$$$也不少呢...
因此,
為左平、靚、快
我重投VEET的懷抱!
今次除左用新配方的
VEET 玫瑰香薰精華沐浴用脫毛乳霜外,
仲試埋新出的Veet纖毛嫩滑乳液


先來STEP 1:
VEET玫瑰香薰精華沐浴用脫毛乳霜
打開包裝有一支脫毛乳霜及一個海棉
獨特的防水配方
適合沐浴期間使用
而且玫瑰香薰精華有助舒緩脫毛後乾燥的肌膚
 
但係!!! 
大家千祈唔好用在
面上、頭皮、胸部等敏感及幼嫩的位置
有傷口都唔可以呀!

使用方法非常簡單:
先塗上脫毛乳霜
 用粉紅色硬身少少的一面
 
推開'可遮蔽毛髮'的厚度 

等待最少3分鐘, 最多6分鐘
 
於沖涼時用白色一面打圈按摩
可以見到好多毛毛已經甩左出黎
 
今次我脫了大脾及小腿的毛毛:
BEFORE...
AFTER...
BEFORE...
AFTER....
 
可以清楚見到使用後可以做到一條毛毛都無的效果
而且, 打圈按摩時同時打造了更白滑的肌膚!

脫毛之後, 我會在沖完涼後,
印乾肌膚再在已脫毛的
UNDER ARM, 手臂,
大脾及小腿等位置

進行STEP 2:
搽上Veet纖毛嫩滑乳液
除蘊含蘆薈成份24小時長效保濕外 
佢最大賣點就係
蘊含嶄新的ProMinimiseTM 配方
~~~~令毛髮變得柔軟幼細!!!!
大大支先$ 69.9
持續使用4星期
更可以"催眠"毛毛
顯著減慢毛髮生長
令佢變得幼細不明顯
仲要MADE IN FRANCE
好有誠意呢~!
用呢個份量就可以搽晒全對小腿了!
質感是水水的白色lotion狀
而且好易推開
吸收得幾快!


不過...有一股椰子味>.<
我最唔中意呢隻味呀!
個人認為除左一般LOTION
Veet纖毛嫩滑乳液更做到
女士們最想要的"""纖毛"""效果
除左個人唔中意其味道外,
幾十蚊有咁多功能真係好抵試呀~

大家都快D用佢地+10分鐘
打理一雙殺死人、超吸引的美腿啦!

LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章