夏日炎炎正好...敷冰冰涼涼★雪糕面膜★

 
登登~夏天話咁快又飄到了!
各位LADIES又有無熱溶呢?
 ABBY這幾天流汗的份量是一年的總和,
可想而知天氣熱得太快太厲害了!
皮膚都因為炎熱的天氣
容易出油、長痘痘、毛孔變粗大
唔想咁?
我有好辦法!
就係LUSH新鮮製造的
 雪糕面膜

點解揀LUSH?
因為...
我地食野都要講求'新鮮'!
敷上面, 如果都係新鮮, 
咁就可以發揮到成份中的最高功效啦~

連包裝也是雪糕杯咁
好可愛呢~!
今次介紹其中兩款比大家:
 1. 檸檬蜂蜜面膜 
功效: 美白、排毒、去水腫、收緊收毛孔
適合任何肌膚,特別適合睡眠不足及受壓肌膚

我試的是2個小小的SAMPLES
 主要成份 : 
新鮮的生薑根、西芹、豆蔻和丁香等香薰精華油
可以見到裡面有點點黑色粒子
可以當作輕微磨砂哦~
仲可以刺激淋巴循環、幫忙排毒、
去水腫同時為疲累肌膚補充養份
且具紓緩及抗氧化等功效,
有助淨白肌膚

用法超EASY,
就係濕源地的面上薄薄的敷上
兩個SAMPLES也可以用上5-6次
好抵用~!

敷完後皮膚即時亮白緊緻不少
(請IGNORE我的黑眼圈...嗚...有東西打救嗎?)
再來介紹
2.清爽薄荷面膜

主要成份: 

高嶺土、有機蜂蜜、紅豆、

月見草籽、薄荷精油、金盞花精油、

香草萃取、葉綠素

主要功效是控油、袪痘、舒緩、收毛孔
O岩晒夏天用呀!!!

仲有仲有...
我發現包裝仲介紹埋係邊位員工製作
好搞笑呀!
同埋, 因為新鮮製的關係
使用期限都較短
所以,大家要努力D用呀!
 而LUSH 一直支持反對動物測試
認為在動物上進行護膚品測試不但是沒有必要和不道德
而且在科學上亦是不可靠的。
為了確保產品是安全, 
全部產品均在自願者身上
進行過嚴格的評核和測試。
除左面部,仲可敷於背部
妳知啦~夏天著小背心露出有痘痘的背部
就唔靚啦~
一定要打救一下^^
 我會稱佢為"薄荷朱古力雪糕"
朱古力碎好多
好足料的~ 
 敷上面超、涼也很好聞
見到呢個綠色'阿凡達'的自己
真係好想笑...HAHA
直接敷大約10分鐘就會乾 
通常我見佢快乾到變硬前都會洗掉
避免倒抽乾自己肌膚的水份!
 
你看...夏天O岩O岩先到
額頭已經生好多小小的痘痘、粉刺
>.<
一星期敷左兩次
就已經令紅腫褪了70%
而且去角質比一般清潔面膜更徹底
香薰油的味道不錯
也不會刺激肌膚
個人小TIPS:
1. 請冷藏保存(令佢更冰涼及保鮮)
2. 洗面時, 濕手畫圓按摩順便可以去角質
3. 記得要輕手, 唔好太大力令肌膚受不了!

而且, 我仲發現除左專面店可以買外,
上LUSH的網站都可以入貨啊~
LUSH HK Website:

LUSH HK Facebook Fan Page:
 

留言

熱門文章