☆.。 Majolica Majorca **首屆**華麗與神秘之魔法畢業禮 (快來化身HARRY PORTER啦~!)

 
上回提到ABBY化身成HARRY PORTER
不過, 仲未有SIS估到我是去了啥呢~ (哭...)
再比多D提示大家啦~
睇下~睇下~
呢個場景係咪似曾相識?
有睇過HARRY PORTER的朋友
覺得呢個佈置似唔似PORTER畢業時
各位同學仔一齊排排坐的情節呢?
 
開估啦~
就是我最愛之一的化妝品品牌
Majolica Majorca **首屆**之魔法畢業禮
 
佈置與品牌的形象一樣
華麗而神秘

當日仲見到我的BLOG界同學小可力
大家當然齊齊變做PORTER
結伴'畢業'啦~
同場仲有KANIX架...
不過太多人影唔到合照呢>.<
 
會場更有大型的billboard
令大家回味MJ多年來的魔法彩妝
更有CHECK-POINT遊戲
答對了就會有神秘禮物一份
每個CHECK-POINT的佈置均十分精美
而且主題清晰
好似以下呢個就以MJ歷年來不同胭脂產品為題
令我想起當時在日本買下第一盒'獨立包裝'的胭脂液呢~
呢個BOOTH就是KING LASH為題
仲有面具玩
我地兩個大細佬一於唔放過呢個玩具啦~
最終,我地不負所望
成功答O岩全部問題
得到MJ魔法師的禮物
是iPhone case一個呀!
可惜ABBY是用Samsung Note的...
已送了給好友^^
 
畢業典禮快開始了~
我地坐定定時,
仲有咸甜美點
品牌真的好細心哦!
今次的司儀是楊洛婷
我蠻喜歡她的~
皮膚好、化妝靚、中英文都TALK得
難怪常常在不同的EVENTS都見到佢!
好緊張呀~
我呢個學生第一次見到校長清水英孝先生
同場仲有5位來自香港、新加坡、馬來西亞、泰國及菲律賓的準美麗傳導師
跨時空地域抵達了「MJ魔法傳導學院總部」
接受由校長清頒授畢業證書正式成為MJ魔法傳導師!


 
他們更運用全新Psychedelicious魔幻糖果工具
施展他們早前在日本學成歸來的魔法絕技!
而院長百合佐和子小姐更即時運用全新Psychedelicious系列
演繹MJ最新仲夏甜蜜夢幻彩粧!
當中仲有含閃粉的香體粉
及新甲油的示範
MODELS的衣著及打扮跟以糖果為主題的
Psychedelicious系列太配了!
場內更有不同新品的DISPLAYS
同大家分享一下當日的精彩花絮
 
更有任'拑'的拑糖機玩
ABBY手殘, 咩都拑唔到呀!
不過, 小可力有好幸在身,
一次就拑到新品呢~
 
新系列Psychedelicious以色彩漩渦為創作意念
大賣夏天色彩繽紛的少女味
推出眉毛GEL、啡色LASH KING、
唇彩、甲油、 香體粉等
10件彩粧產品 
由奪目色彩至甜美芳香
帶大家一同跳入仲夏色彩樂園!


出席的學員都率先收到MJ 
全新系列的其中5款新品 
試後再同大家分享啦~
喜歡此系列的朋友
一定要到專櫃試下哦~




魔法情報站
www.majolica-majorca.com/hk 



留言

熱門文章