>>>首次公開~私之上班服 (便宜卻莊重的氣質連身裙~)

今日係BLUE MONDAY!!!
相信大家都好眼瞓~~~
為左打破呢個魔咒, 
就來一個工作服的穿搭文啦!
第一次發工作服的文呢~
原因是平日上班太趕、下班太累
不過, 最近買左幾條新的連身裙
好喜歡又想想各位SIS平時上班都穿什麼的
所以, 發文分享下啦~

1. 黑背心輕紗百摺裙
 由於是DEEP V的設計
內裡要搭小背心哦~
今次就選上深紫色
如果內搭唔同的背心就會有唔同效果
一物多用哦~
腰間的蝴蝶結令纖腰更凸出!
 
下身是雙層的百摺裙
小性感又夠莊重

2. 中袖通花裸色裙
請寬恕我未'趟'好就拍...哈哈~
 上身是寬領設計
穿著好舒服
 
腰間有同色束帶
我發現有束帶的連身裙令比例更好
而且我身型只有'纖腰'是賣點
一定要放大佢~~~
  
看似平平無奇
其實我最喜歡是它的通花袖呢~
 
3. 銀色簡單泡泡裙
 領子有一個假的蝴蝶結
由於同色的關係
不會太可愛也不會太誇張
 下身是cutting特別的泡泡裙
特別推薦比臀部大/大腿粗的女生
有修身作用哦~
大家喜歡我SHARE工作服的文嗎?
你又中意邊件呢?
大家交流下啦~~~

ABBY的FACEBOOK專頁將在下個月搞送禮,
大家可以'LIKE'左先,
咁就唔會MISS左參加機會啦~
 

留言

熱門文章