★bareMinerals★有skincare賣啦~ [率先試比大家睇]

bareMinerals 在我心目中一直都只是
礦物彩妝、礦物粉底、礦物眼影
總之就是超好用的護膚***化妝品***
而當中更令我找到我至愛的SPF 15礦物粉底
質地輕薄、不用卸妝
對於我呢個忙碌又懶的OL黎講真係一大恩物!

原來... 
今年開始bareMinerals就有SKINCARE賣啦~
上星期有幸出席於於中環 IFC The French Windows
舉行的 bareMinerals Skincare Launch Party
 (上圖是bareMinerals的創辦人兼靚女CEO Leslie Blodgett)

令我愛上品牌對+++護膚+++的理念
更清楚+++礦物質+++對肌膚的好處
有更深的理解
 全新礦物護膚系列蘊含專利 ActiveSoil Complex 
成份能夠在夜間 12 小時
持續發揮礦物護膚功效
再加上日間使用它的礦物彩妝品
便可以享有 24 小時全天候礦物護膚的好處了!

 此系列的專利成份: ActiveSoil Complex 
源自大自然的土壤提煉出來
當中蘊含 72 種礦物質
是人體不能自生製造
功效:
- 抗氧化
- 促進細胞更新及新陳代謝
- 減少細紋及皺紋
- 收細毛孔 (我極需要!!!)

backdrop好' bareMinerals'的黑與桃紅色
型得黎又好girly~
 我當然也來拍一下照啦~
 會場內有大支DISPLAY版的產品陳列

更有真貨試用
ABBY一早到場,
活動未開始, 
當然唔放過呢個機會試一下產品啦~
CLEANSING
共3款 
(可想而知潔面真的好重要!)
 
這個濃密的泡泡是
由中間的液狀的cleanser加水打起的
  
先以手當面試一下:
 
打圈按摩後加水沖洗
 清潔得來又乾爽,
但唔會太乾!
 再來好有興趣的 Active Cell Renewal Night Gel 精華啫喱
最特別是可以於晚間利用洗澡的時間當成面膜咁用!
(O岩晒懶+忙碌的我....^__^)
當蒸氣令毛孔張開時, 方便吸收

 當日試用時,
已經FEEL到肌膚即時變得水潤又柔軟
好似O岩O岩做完FACIAL咁呀!!!

再搽上1-2滴透明又RICH的精華

就見到隻手重新了~
白左又滑左
呢種感覺太美好了!


活動正式開始!
邀得 bareMinerals 創辦人及 Bare Escentuals 
行政主席 Leslie Blodgett 親臨香港
為一眾傳媒及bloggers介紹全新礦物護膚系列
整個系列共有7 款產品

針對只要簡單的護膚步驟
就能享受 24 小時全天侯的礦物修護~

也邀請了超瘦、皮膚超好的周家蔚作嘉賓
大談當年在加拿大時
已經開始使用 bareMinerals 的經驗
原來香港的引入實在太遲了~
ABBY有一種相逢恨晚的感覺!
不過, 佢終於連skincare都引入了~YEAH

仲有林思允皮膚醫生同大家講下護理的重要性
 之後就來個亮燈儀式
看看Leslie Blodgett多可愛...
表情多多哦~
最後仲同大家祝酒
希望好的產品可以幫大定變得更美!


 
特別嗚謝:
IRENE提供以上的部分照片
YOU ARE SO NICE...THANKS!

亦感謝大會送上一套5支頗全面的產品試用
 用完左跟大家仍進一步分享吧~~
(好心急的我即晚已用了...哈哈)

仲有...

以含有 ActiveSoil Complex 土壤的植物
這是睡蓮的朋友嗎?
已經跟我家大量的植物作伴了!
我是喜歡大自然的女生
多種植物可以釋放氧氣令人都精神D
精神好左人都靚D架^^

留言

熱門文章