Hello Kitty X Benico 超可愛胭脂: 令人愛不釋手呀! (請容許我瘋狂自拍'౪`)

好耐好耐無咁瘋狂地自拍了!!!
大家請忍耐一下吧 (笑)
因為唔係HELLO KITTY迷的我,
都會愛上呢粒超可愛的
日本人氣化妝品牌Benico X Hello Kitty
Petit Macaron CAN CHEEK「迷你胭脂」

即時想起:
簡約又能突出此胭脂的彩妝哦!
工具極簡單
每日使用都唔會太濃妝
而且十分省時
15分鐘就化好了~~~
先用CLINIQUE的眼線膠畫上粗粗的眼線
再用MJ的CREAMY EYE LINER畫內眼線
重點是填補睫毛間的空間令眼神更集中
 
再夾好睫毛及用上TONY MOLY的濃密睫毛膏
今次想突出胭脂
所以用一個普通點的眼妝
連眼影都唔使呀!

到戲肉了~
日本熱賣化妝護膚品牌Benico全新推出4款
Petit Macaron CAN CHEEK「迷你胭脂」
設計靈原來是女孩們最愛的: 馬卡龍(Macaron)
更破天荒與Sanrio人氣卡通人物Hello Kitty合作
產品嬌俏可人且十分實用
Hello Kitty迷請勿錯過!
 
雖然我唔係KITTY的FANS,
不過包裝真係好LADY
好CUTE
好少女
仲要有小蝴蝶結裝飾
係女仔都中意啦~

價錢親民, 仲有4隻色揀

我今次用的是2號的粉紅色!
外包裝是簡單撕開的透明膠帶

打開後:
是一個超軟棉棉的樸
 內裡也有一層膠片
阻隔粉樸直接沾得太多胭脂
下次用時可以自行控制份量
登登~
ABBY好少用呢隻SHOCKING PINK
真係好搶呀~
不過, 夏天又OK...
可以COLOURFUL D
只係輕輕數下
試上手就非常出色
所以, 上面要輕手D
情願上多幾次都唔好貪快手
變成'做大戲'就唔好啦~


輕輕上了兩屠胭脂
再用胭脂掃掃開
效果自然而且顏色似係
自然的"白裡透紅"好面色
大愛呀!!!!!

EEEEEE
遺留了些什麼?
就是唇色哦~
補上小兔有色潤唇膏


用我的OLYMPIC XZ-1
不同特別攝影MODES
拍了一堆照片~~~
1. 濃化色調MODE: 
SHOCKING CHEEK & LIP 好出色~~~
2. 婚紗浪漫MODE:
平時的胭脂會被 '食色'
今次好OK呀!
仲見到好靚的粉紅色~^3^
 
3. 正常MODE:
忍唔住用呢粒可愛的馬卡龍合照~


請容許我裝可愛一下...
(平時無幾何架....HEHE)
下回搞鬼預告:
ABBY變身成HARRY PORTER
走進一個神秘又華麗的魔法國度
大家估到係咩活動嗎? 

留言

熱門文章