✿全日本連續六年銷量No.1✿ KO痘痘、擊退暗瘡印的平價之選!!!

唔知有無SIS都試過暗瘡大爆發
一發不可收拾呢?
ABBY在大學時(已經數年前)
已經飽受佢既侵襲!
當時還是學生
無能力去找醫學美容、醫生長期療理
靠的是坊間的一些開架產品
當中,我認為便宜得來又有用的
非<曼秀雷敦Acnes 暗瘡護理系列 >莫屬~

最近, 
佢地仲搵埋風靡一眾少男少女日本年輕偶像
溝端淳平為新任代言人
全線產品也推出了升級包裝,以全新面貌上市!
 廣告是好日式的搞笑橋段,
有一班學生在洗面+跑步呢~
^___^
 
曼秀雷敦Acnes暗瘡護理系列總共有六款咁多

主打先以3款products作[暗瘡護理]
 

再以三款products作[美白去印]

感謝PR送上全部產品試用
O岩O岩趕及在夏天時
作為我的及時雨!
PS. 每逄夏季我總會再生幾粒痘痘
>__<
由於我是混合性肌膚
只係集中T-ZONE位出油
生痘痘的情況唔算太嚴重
反而是陳年的暗瘡印還困擾我!
所以用上緊緻{毛孔美白潔面乳}
 
小介紹:
蘊含金縷梅提取物,潔面同時能有效收細毛孔,
調節油脂分泌。
添加天然熊果苷成份,幫助調節膚色及淡化痘疤,
令肌膚重拾透明感。
通過「過敏性測試」,適合敏感肌膚。

泡量不多, 香味討好
是酸酸的柚子味,
好FRESH呀!!!
洗面後好清爽,
油脂全被洗去,
又不會太乾,
感覺毛孔可以呼吸!
之後, 到我當時最愛的暗瘡用TONER啦~
{曼秀雷敦Acnes暗瘡護理爽膚液}
蘊含白色吸油粉末
像吸塵器般即時吸走過盛油脂,
令肌膚持久清爽。
有效調節油脂分泌,
舒緩鎮靜暗瘡所引起之不適。
它含具高效保濕的維他命C
控油之餘,滋潤面部肌膚。


在肌膚想生痘痘時,
我會大量地使用呢支TONER
倒濕整片化妝棉
再敷上患處
隔天, 泛紅及痕癢消失
而且每次用緊的時候都涼浸浸
好舒服呀!
再來, 就是對付大大粒的痘痘
我愛上了呢支{曼秀雷敦Acnes暗瘡護理液}
有痘痘的SIS一定要試!
外型極似潤唇膏TIM
唔好搽錯咀仔呀~
走珠設計輕輕鬆鬆碌走暗瘡同痘印!
細細支方便隨身攜帶
含有Bio Antiage B成份有效迅速深入肌膚,
直達暗瘡根源,修護受損部位。
添加桃葉提取物,更有效調理肌膚,
令肌膚不易長出暗瘡。特別加入美白成份
有助去除暗瘡印,令痘痘不留痕跡。

在膊頭上生了一顆大毒瘡
用了5天就'謝'了~
袪印只用了10天
 
咁多件產品當中,我最中意
 暗瘡護理爽膚液
冰涼的薄荷味配上吸油粉末
仲可以溫和地保濕暗瘡肌
 
今個夏天,
一家要有一套ACNES看門口
真的抵用又好用呀!

曼秀雷敦Acnes的香港網站更新中...
不過, 
我在網上找到一個解決暗瘡問題的FORUM:
http://www.acnes.com.hk/
相信都可以幫大家了解多D治理暗瘡的方法哦~

LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章